جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 59321
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم:

دسترسی‌های زیرگذر بلوار پیامبر اعظم(ص) تا پایان سال تکمیل می‌شود

قم نيوز : مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: دسترسی‌های زیرگذر بلوار پیامبر اعظم(ص) قم تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.
دسترسی‌های زیرگذر بلوار پیامبر اعظم(ص) تا پایان سال تکمیل می‌شود
دسترسی‌های زیرگذر بلوار پیامبر اعظم(ص) تا پایان سال تکمیل می‌شود
به گزارش قم نيوز عباس حلوائی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل زیرگذر بلوار شهید کریمی اظهار کرد: پروژه زیرگذر بلوار شهید کریمی، این بلوار را به بلوار کبیری متصل کرده و دسترسی‌های این مسیر به بلوار پیامبر اعظم را تأمین می‌کند.

وی تصریح کرد: محور شهید کریمی به بلوار پیامبر اعظم(ص) از پروژه‌های عمرانی مهمی است که در حال انجام در شهر است و بهره‌برداری از آن در فاز نخست حجم زیادی از بار ترافیکی در این محور را کاهش داده و با تکمیل آن دسترسی‌ها نیز تکمیل می‌شود.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه عملیات عمرانی صورت گرفته در این طرح دارای ۹۲۰ حلقه شمع بوده است افزود: در حال حاضر محور اصلی پروژه کاملاً به بهره‌برداری رسیده است و دسترسی‌های رمپ‌ها به بلوار پیامبر اعظم و بالعکس باقی مانده است.

وی از جمله شاخص‌های مهم این پروژه را عملیات خاکبرداری، زیرسازی، اجرای شمع، دیواره سازی، نصب قرنیز، ترمیم و نصب روشنایی دانست و افزود: قریب به ۲۰ میلیارد تومان هزینه اعتباری بین شهرداری قم و سازمان توسعه عمران برای اجرای عملیات عمرانی این طرح منعقدشده که امید می‌رود تا پایان سال به بهره‌برداری کامل برسد تا کلیه دسترسی‌های این تقاطع بین مسجد جمکران، بلوار حضرت خدیجه(س) و حرم مطهر تکمیل شود.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvtei.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما