شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 59346
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 60 كيلوگرم

ستاره كاراته قم به رده‌بندي ليگ جهاني رفت

قم نيوز : ستاره پرافتخار كاراته استان قم با يك شكست ناباورانه به ديدار رده‌بندي مسابقات مرحله نخست ليگ جهاني 2018 كاراته راه يافت.
ستاره كاراته قم به رده‌بندي ليگ جهاني رفت
ستاره كاراته قم به رده‌بندي ليگ جهاني رفت
به گزارش قم نیوز پرافتخارترین کاراته‌کای استان قم در تاریخ مسابقات جهانی این رشته در مرحله نخست مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان 2018 شکستی ناباورانه را پذیرفت تا در عین ناباوری به جای تلاش برای کسب مدال طلا به فکر دیدار رده‌بندی و کسب نشان برنز باشد.

این کاراته‌کای مطرح امیر مهدی‌زاده است که در سه دوره حضور متوالی حضور خود در پیکارهای کاراته قهرمانی جهان موفق به کسب دو مدال طلای سال‌های 2012 پاریس و 2016 لینز اتریش شده و نشان برنز مسابقات جهانی سال 2014 برمن آلمان را نیز در کارنامه دارد.

مهدی‌زاده که در ویترین افتخارات خود دو مدال طلای سال‌های 2015 و 2017 و مدال برنز سال 2011 کاراته بزرگسالان آسیا، طلای دانشجویان جهان، طلای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی،‌ نقره جام جهانی کاراته و چندین مدال میادین بین‌المللی این رشته را دارد در مرحله نخست لیگ جهانی 2018 باید برای کسب مدال برنز تلاش کند.

ملی‌پوش کاراته استان قم که در وزن منهای 60 کیلوگرم عضو تیم اعزامی ایران به رقابت‌های مرحله نخست لیگ جهانی کاراته وان 2018 در شهر پاریس فرانسه است در نخستین مسابقه خود حریفی از کشور سوئیس را نتیجه مقتدرانه هشت بر صفر شکست داد تا راهی مرحله دوم شود.

مهدی‌زاده در دومین مسابقه خود با نتیجه سه بر یک از سد کاراته‌کای کشور کره‌جنوبی عبور کرد، در سومین رقابت خود نیز با نتیجه نزدیک چهار بر سه از سد کاراته‌کای اهل کشور ژاپن گذشت اما در مصاف چهارم با نتیجه عجیب هشت بر صفر مقابل حریف قزاقستانی شد و به جدول شانس مجدد رفت.

ستاره کاراته استان قم در این گروه کاراته‌کای اهل کشور روسیه را با نتیجه چهار بر یک شکست داد تا روز یکشنبه هشتم بهمن ماه برای کسب مقام سوم و نشان برنز نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان در سال 2018 به مصاف صدرالدین سایماتوف از کشور ازبکستان برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3w9n.ak9yt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما