شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 59373
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 67 كيلوگرم

ملي‌پوش كاراته قم از ليگ جهاني حذف شد

قم نيوز : ملي‌پوش كاراته استان قم با شكست از رقيب اهل كشور مجارستان بدون كسب مدال به كار خود در پيكارهاي مرحله نخست ليگ جهاني كاراته پايان داد.
ملي‌پوش كاراته قم از ليگ جهاني حذف شد
ملي‌پوش كاراته قم از ليگ جهاني حذف شد
به گزارش قم نیوز کاراته‌کایی که حدود 11 ماه قبل در یکی از مراحل سخت لیگ جهانی کاراته 2017 به میزبانی شهر دوبی امارات با شکست تمامی حریفان خود مقتدرانه موفق به کسب مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلا شده بود، در نخستین مرحله لیگ جهانی 2018 بدون کسب مدال از تاتامی خارج شد.

این کاراته‌کای با سابقه سعید علی‌پور ملی‌پوش استان قم است که در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران یکی از نفرات اعزامی به مرحله نخست پیکارهای لیگ جهانی کاراته‌وان 2018 بود اما با یک شکست غیر منتظره برابر حریفی که چندان اسم و رسمی نداشت به کار خود پایان داد.

علی‌پور که سابقه کسب مدال از پیکارهای قهرمانی آسیا و چندین میدان بین‌المللی را دارد و از چهره‌های با سابقه کاراته قم به شمار می‌رود، در وزن منهای 67 کیلوگرم این دوره از پیکارهای لیگ جهانی به میزبانی شهر پاریس فرانسه، مجموعا سه مسابقه برگزار شد اما با بداقبالی از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

علی‌پور در نخستین رقابت خود از وزن منهای 67 کیلوگرم برابر دیمیتار لیوسکی از مقدونیه به میدان رفت و مقتدرانه با نیتجه هشت بر دو حریف خود را شکست داد تا مجوز حضور در مرحله دوم را کسب کرده و در این مرحله جس روسیلو از کشور بلژیک را دو بر یک مغلوب کند.

سومین مسابقه ملی‌پوش کاراته استان قم در آغاز لیگ جهانی 2018 برابر مارسل تادیسی از کشور مجارستان برگزار شد، رقابتی که در آن علی‌پور ناباورانه با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد تا به جدول بازنده‌ها برود و منتظر عملکرد این کاراته‌کای مجارستانی برای بازگشت احتمالی به گردونه مدعیان کسب مدال باشد اما با شکست مارسل تادیسی مجارستانی از حریف ایتالیایی، سعید علی‌پور از کسب مدال محروم و حذف شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgww9n.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما