يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 59423
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مطرح کرد

لزوم بازدید ایمنی از تجهیزات گرمایشی منازل

نجات 3 محبوس‌شده در تصادف خودرو پژو و تریلی
قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با افزایش برودت هوا شهروندان حتما بازدید ایمنی از تجهیزات گرمایشی داشته تا دچار مشکلی نشوند.
لزوم بازدید ایمنی از تجهیزات گرمایشی منازل/نجات 3 محبوس‌شده در تصادف خودرو پژو و تریلی
لزوم بازدید ایمنی از تجهیزات گرمایشی منازل/نجات 3 محبوس‌شده در تصادف خودرو پژو و تریلی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مطرح کرد
لزوم بازدید ایمنی از تجهیزات گرمایشی منازل/نجات 3 محبوس‌شده در تصادف خودرو پژو و تریلی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با افزایش برودت هوا شهروندان حتما بازدید ایمنی از تجهیزات گرمایشی داشته تا دچار مشکلی نشوند.

به گزارش قم نیوز عباس جعفری امروز با اشاره به عملیات‌های آتش‌نشانی و امدادرسانی صورت گرفته طی 24 ساعت گذشته در شهر قم اظهار کرد: مهم‌ترین حادثه‌ای که در این مدت در شهر قم اتفاق افتاد آتش‌سوزی یک واحد تجاری عرضه سیلندر گاز مایع بود.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه تصریح کرد: ساعت 22.16 شب گذشته خبر آتش‌سوزی در یک باب مغازه توزیع گازهای ال‌پی جی در قلعه کامکار مخابره شد که بلافاصله خودروها شامل 12 خودرو آتش‌نشانی با 30 آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در ابتدای این امدادرسانی بیش از 50 سیلندر گاز مایع در حال اشتعال از محل خارج شد افزود: در این حادثه یک نفر کارگر 15 ساله دچار سوختگی شد و تحویل اورژانس شد.

وی با بیان اینکه دو نفر هم در گاراژ پشتی گیر افتاده بودند که خارج شدند اظهار کرد: 23.30 عملیات امدادرسانی اتمام یافت و کلیه سیلندرها خارج شد.

جعفری همچنین به حادثه تصادف یک دستگاه تریلی با پژو در ورودی جاده اراک اشاره کرد و افزود: در این حادثه سه نفر در خودروی پژو محبوس شده بودند که با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی از خودرو خارج شدند.

وی با اشاره به افزایش سرمای هوا و بارش برف و باران در سطح شهر تصریح کرد: از تمام معابر شهری بازدید داشتیم که در صورت مسدود شدن معابر اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم بیان کرد: تمام امکانات آب‌کشی را نیز آماده کردیم که اگر آب‌گرفتگی داشتیم کمک صورت گیرد.

وی با اشاره به توصیه‌های ایمنی که مردم با تشدید برودت هوا باید مد نظر قرار دهند گفت: بازدید ایمنی از سیستم‌های ایمنی و بخاری منازل انجام شود تا این چند روز که پیک سرما هست تلفات جانی نداشته باشیم.

جعفری اذعان کرد: هرگونه سوالی که شهروندان دارند می‌توانند با سامانه 125 تماس گرفته و مشکلات خود را رفع کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc10qp.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما