يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 59431
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار علمای اهل سنت:

وحدت مسلمانان توطئه ها را خنثی می کند

قم نيوز : اختلاف باعث می شود دشمنان بیشترین استفاده را ببرند و وحدت بین مسلمانان این توطئه را خنثی می کند.
وحدت مسلمانان توطئه ها را خنثی می کند
وحدت مسلمانان توطئه ها را خنثی می کند
به گزارش قم نیوز حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از علمای اهل سنت تاکید کردند: کار دولت مردان اروپایی، آمریکا و اسرائیل و دولت مردان حکومت های منطقه در ادامه همان کار ابوجهل و ابوسفیان است.

این مرجع تقلید عنوان کردند: همین دسته در دنیای اسلام و در  یمن، عراق و سوریه  مردم و زن و کودک  را می کشند.

معظم له بر از بین بردن پایگاه صهیونیزم جهانی به دست مسلمانان تاکید کردند و افزودند: اگر مسلمانان وحدت داشته باشند قطعا این پایگاه را از بین خواهند برد.

ایشان برخدمت رسانی مسئولین به جامعه اسلامی تاکید کردند و گفتند: باید مسئولین مشکلات گرانی و فقر و اقتصاد را با برنامه ریزی از بین ببرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه انقلاب بالاترین نعمت به جامعه اسلامی بوده و هست و باید شکرگزار بود، گفتند: اگر شکر گزار این نعمت الهی نباشیم، در حقیقت کفران و ناسپاسی کردیم،‌چرا که  انقلاب بود  جامعه را از زیر ظلم و ستم بیگانگان نجات داد و باعث بیداری مردم مسلمان مستعف شد.

معظم له بیان داشتند: در گذشته کشور در دست قدرت های بیگانه بود، ملت استقلال و عزت و قدرت نداشت اما انقلاب باعث شکسته شدن هیمنه دو ابر قدرت شرق و غرب و استقلال و عزت ملت شد.

 ایشان افزودند: نعمت دیگر وحدت و انسجام ملت بود. انقلاب باعث وحدت همه مسلمانان شد ولی دشمنان درطول تاریخ سعی کرد این وحدت را از بین ببرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: ائمه(ع) تاکید بر وحدت داشتند و توصیه می کردند به مسجد هم دیگر بروید، پشت سر هم نماز بخوانید تا از این طریق وحدت بین مسلمانان تقویت و بیشتر شود.

 معظم له بیان داشتند: اختلاف باعث می شود دشمنان بیشترین استفاده را ببرند و وحدت بین مسلمانان این توطئه را خنثی می کند.

 ایشان بر ریشه کن شدن ضد ارزشها و برقراری ارزش های دینی برای ایجاد برقراری وحدت تاکید کردند و افزودند: امروز دو صف حق و باطل در مقابل هم ایستادند و این صف به شکل های مختلف  بروز و ظهور می کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: انقلاب سه رکن اسلام، ولایت فقیه و مردم  را دارد و باید از سه رکن محافظت کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb8abs.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما