سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 59491
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

۱۰۳ هزار عنوان کتاب در دو نمایشگاه مهم قم ارائه می شود

قم نيوز : رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان قم گفت: در مجموع در دو نمایشگاه کتاب دین و نمایشگاه استانی کتاب، ۱۰۳ هزار عنوان کتاب عرضه و ارایه می شود.
۱۰۳ هزار عنوان کتاب در دو نمایشگاه مهم قم ارائه می شود
۱۰۳ هزار عنوان کتاب در دو نمایشگاه مهم قم ارائه می شود
به گزارش قم نیوز حمید خرمی ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در نشست خبری به بهانه برپایی پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین و نیز سیزدهمین نمایشگاه کتاب استانی که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به این که مراسم افتتاحیه این دو نمایشگاه با حضور دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولان استانی و کشوری ساعت 18 روز چهارشنبه 25 بهمن در مصلای قدس برگزار می شود، گفت: برای صرفه جویی در هزینه هر دو نمایشگاه با هم دایر است و البته بیشتر فضا در اختیار نمایشگاه بین المللی کتاب دین است.

وی افزود: برای حضور در این نمایشگاه 322 ناشر ثبت نام کرده بودند که به علت کمبود فضا و مکان، 136 ناشر به همراه 93 نمایندگی انتخاب شد.

خرمی ابراز داشت: در مجموع بیش از 103 هزار عنوان کتاب در این دو نمایشگاه عرضه می شود ، ضمن آن که به همت ارشاد و رایزنی ها با وزیر ، بن کتاب خوبی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است که برای نمایشگاه کتاب دین در مجموع یک میلیارد تومان و برای نمایشگاه استانی 350 میلیون تومان است.

وی گفت: طلاب و دانشجویان با کارت مخصوص خود می توانند از تسهیلات استفاده کنند ، ضمن آن که ناشران حاضر در نمایشگاه موظف شده اند که حداقل 10 درصد تخفیف بدهند و با 20 درصد یارانه نمایشگاه کتاب ها با 30 تا 50 درصد تخفیف به مخاطبان و علاقه مندان ارایه می شود.

پژوهشگران ، اساتید و دارندگان مدرک دکترا تا سقف 500 هزار تومان، شخصیت های حوزوی با ارایه کارت 150 هزار  تومان و اشخاص عادی دارای مدرک لیسانس 100 هزار تومان تسهیلات ارایه می کنند.
انتهای پام / 137
https://qomnews.ir/vdchzknm.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما