دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 5950

صبا می‌توانست مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: اگر در نیم فصل اول رقابت ها مانند دور برگشت نتیجه می گرفتیم صبا می توانست یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد.
صبا می‌توانست مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد
به گزارش قم نیوز، سیدمحسن بابامیری مهمترین هدف این تیم را در هفته های رو به پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور حفظ جایگاه این تیم در بین بالانشینان جدول رده بندی عنوان کرد و بیان داشت: بازی ها بسیار حساس است و باید در سه مسابقه باقی مانده نیز همانند دیدار با استقلال اهواز با انگیزه و برای پیروزی بازی کنیم.

سه امتیازی را می خواستیم تا از منطقه خطر جدول جدا شویم
وی با اشاره به نمایش قابل قبول تیمش در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امید کشور، بیان کرد: در بازی مقابل استقلال اهواز با تاکتیکی به رقابت پرداختیم که توانستیم با اختلاف یک گل پیروز میدان شویم چون در واقع هدف‌مان این بود که فقط سه امتیاز را بگیریم و از منطقه خطر جدول جدا شویم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم در ادامه افزود: در بازی مقال استقلال اهواز از تمام داشته‌های خود بهره بردیم و با قدرت مقابل میهمان خود در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور ظاهر شدیم.

وی تاکید کرد: بازی مقابل امید استقلال اهواز بسیار سخت بود، درست است که با اختلاف یک گل از سد این تیم گذشتیم اما باید بگویم به خاطر اینکه تیم ما در نیم فصل دوم بسیار پیشرفت کرده است و بازیکنان سرسختی داریم که فوق العاده باانگیزه بازی کردند.

بابامیری عنوان کرد: معتقدم که به خاطر توان بالای بازیکنان صبای قم بود که تیم امید استقلال اهواز نتوانست حریف‌مان شود، اهوازی ها تیم سرسختی بودند اما بازیکنان ما با تلاش زیاد و انگیزه مضاعف نسبت به بازی های گذشته این تیم را از پیش رو برداشتند.

جدال با فولاد در گرمای اهواز سخت است
وی یاد آور شد: اکنون دیدار مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان را در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور در پیش رو داریم که با توجه به برگزاری بازی در اهواز، یقینا مسابقه ما با این تیم بسیار سخت است.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با بیان اینکه هدف مدیریت و کادر فنی تیم امید صبا خدمت به فوتبال قم است، بیان داشت: در واقع نخستین حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید کشور و پیروزی در مقابل تیم هایی همچون استقلال اهواز، گسترش فولاد، ابومسلم، ماشین سازی و متوقف کردن ذوب آهن نشان داد که قم بازیکنان بسیار مستعدی دارد که در آینده می توانند پشتوانه فوتبال قم باشند.

وی تاکید کرد: معتقدم این مسیری که شروع کردیم را باید ادامه دهیم، چرا که تمامی تیم ها برای فصل آینده نیز از هم اکنون برنامه دارند و دائما با برگزاری اردوهای مختلف در مسیر رشد قرار دارند و ما نباید از این غافله عقب بیافتیم و با تجربیات خوبی که از لیگ امسال داریم می توانیم بهترین تیم باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.mnmk49now5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما