پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 59621
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی:

تبعیت مردم از رهبری مهر ذلتی بر پیشانی طمع‌داران به انقلاب است

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه تبعیت مردم از رهبری مهر ذلتی بر پیشانی طمع‌داران به انقلاب است، گفت: دشمنان همچنان به توطئه‌ها و نقشه‌های خود ادامه می‌دهند و در این راستا برای جدایی میان نیروهای انقلابی تلاش می‌کنند.
تبعیت مردم از رهبری مهر ذلتی بر پیشانی طمع‌داران به انقلاب است
تبعیت مردم از رهبری مهر ذلتی بر پیشانی طمع‌داران به انقلاب است
به گزارش قیم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در آیین خطبه‌خوانی خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، از تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه به‌عنوان تقارنی درس‌آموز و پیام‌رسان نام برد و عنوان کرد: حضرت زهرا(س) برای زنده نگه‌داشتن سنت پیامبر و اعتلای اسلام تلاش‌های بسیاری را دنبال کردند اما مردم آن دوران قدر تلاش‌های ایشان را ندانستند.

وی اضافه کرد: استمرار رسالت حضرت فاطمه زهرا(س) در ولایت حضرت علی(ع) تبلور و تحقق پیدا کرد و همچنین فرزندان ایشان نیز توانستند راه و رسم پدر و مادر خود را به شیوه مطلوب دنبال کنند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از قیام حضرت زهرا(س) به عنوان یک درس بزرگ و دردناک برای جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: مردم قیام ایشان را نپذیرفتند به همین علت در جهل و نادانی خود گرفتار شدند اما بعد از مدتی طولانی یکی از فرزندان ایشان به نام سید روح‌الله خمینی برانگیخته شد و در حرکتی فاطمی انقلاب اسلامی را ثمر رساند.

وی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی دین و سرمایه ایران را به یغما و تاراج برد، مطرح کرد: این رژیم کرامت و انسانیت مردم ایران را نیز از بین برد اما در نهایت مردم با تبعیت از فرمان امام توانستند این رژیم را شکست دهند.

سعیدی با تاکید بر اینکه مردم ایران در مسیر تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) مجاهدت کردند، عنوان کرد: این مردم اسارت‌ها و شهادت‌ها را تحمل کردند به همین علت از ادامه دادن مسیر انقلاب اسلامی خسته نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حکومت سلطنتی شاه از موقوفات آستان‌های مقدس برای خرید کالاهای مورد نیاز دستگاه سلطنتی استفاده می‌کرد در حالی‌که باید از این موقوفات برای خدمت به زائران استفاده می‌شد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه بعد از رحلت امام خمینی(ره) خطر جدایی جامعه از مسیر حقیقی، انقلاب اسلامی را تهدید کرد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانسته از این پیچ تاریخی مهم به شیوه مطلوب عبور کند اما همچنان باید مراقب توطئه دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه تبعیت مردم از رهبری مهر ذلتی بر پیشانی طمع‌داران به انقلاب است، اضافه کرد: دشمنان هرگز ناامید نمی‌شوند و همچنان به توطئه‌ها و نقشه‌های خود ادامه می‌دهند و در این راستا برای جدایی میان نیروهای انقلابی تلاش می‌کنند به همین علت باید اتحاد خود را حفظ کرده و مسیر انقلاب را با قدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccseqp.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما