جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 59657
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم خبر داد

غبارروبی بارگاه کریمه اهل بیت (س) با حضور داوران فوتبال ایران

قم نيوز : مسؤول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم از عطرافشانی و غبارروبی بارگاه کریمه اهل بیت (س) با حضور داوران فوتبال کشور به مناسبت دهه فاطمیه خبر داد.
غبارروبی بارگاه کریمه اهل بیت (س) با حضور داوران فوتبال ایران
غبارروبی بارگاه کریمه اهل بیت (س) با حضور داوران فوتبال ایران
به گزارش قم نیوز حسین چراغیان امروز اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آیین غبارروبی بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) در قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با داوران عزیز سراسر کشور، این اقدام فرهنگی و معنوی ویژه داوران و پیشکسوتان داوری فوتبال تمام استان‌ها در روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه و از ساعت 20 در حرم مطهر حضرت مصعومه (س) برگزار می‌شود.

مسوول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم افزود: به همین منظور از تمام عزیزان و مشتاقان داوری فوتبال در سراسر کشور برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل آمده تا در ارتباط با کمیته داوران هیات فوتبال قم آمادگی خود برای حضور در این مراسم معنوی و میهمانی سفره بانوی کرامت را اعلام کنند.

وی در ادامه به معرفی داوران قضاوت کننده در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های قم اشاره و بیان کرد: این هفته به میزبانی سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم، تیم‌های منتظران و الوند با قضاوت آهنین‌پنجه، حسینی و نادب به میدان می‌روند، مسابقه تصفیه آب معصومی و آتیه‌سازان با قضاوت زمانی، نادب و حسینی به انجام می‌رسد و دیدار تیم‌های فوتسال مرصاد و فردوسیان را زمانی، حسینی و نادب قضاوت می‌کنند.

چراغیان به قضاوت داوران فوتسال قم در مسابقات چهارجانبه سالن هلال‌احمر قم نیز اشاره و عنوان کرد: چهار مسابقه این تورنمنت با قضاوت قربانی، حاج‌علیزاده، جویباری، شکاریان، آهنین‌پنجه و شریفی بین تیم‌های شرکت کننده در این تورنمنت به انجام خواهد رسید.

وی در پایان اظهار کرد: یک دوره رقابت‌های فوتسال ویژه مهندسین نیز آغاز به کار کرده که قضاوت بازی‌های این تورنمنت به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن ورزشی شهدای صادقیه را آقایان صفایی، صادقی، طیب‌طاهری و سیدهادی حسینی انجام می‌دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbz0bs.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما