شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 59672
منبع : خبرگزاری فارس
پیش از انجام بازی‌های هفته پایانی نیم‌فصل رخ داد

اختلال در لیگ فوتسال با انصراف ناگهانی 3 تیم باشگاهی قم

قم نيوز : سه تیم فوتسال استان قم در فاصله یک هفته پایان دور رفت رقابت‌های باشگاهی فصل 1396 از حضور در ادامه این مسابقات کناره‌گیری کردند.
اختلال در لیگ فوتسال با انصراف ناگهانی 3 تیم باشگاهی قم
اختلال در لیگ فوتسال با انصراف ناگهانی 3 تیم باشگاهی قم
به گزارش قم نیوز از یک سال قبل کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم به تمامی تیم‌های باشگاهی فعال در سطح این استان موضوع برگزاری شیوه جدید لیگ‌های باشگاهی این استان را اطلاع رسانی کرده بود اما عدم هماهنگی برخی تیم‌ها با این برنامه، یکی از سه سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال قم را مختل کرد.

موضوع از این قرار است که کمیته فوتسال قم امسال لیگ‌های برتر و دسته اول باشگاه‌های قم را هر یک با حضور هشت تیم برگزار کرد و قهرمانان و تیم‌های سقوط کننده این دو لیگ نیز مشخص شده‌اند اما لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های قم نیز که در آن هشت تیم بازی‌ها را استارت زدند، پیش از آنکه به هفته پایانی نیم‌فصل برسد با تغییراتی روبه‌رو شد.

برنامه هفته هفتم و پایانی نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های قم در حالی اعلام شد که با توجه به انصراف تیم‌های هنرجو، آتیه‌سازان و شهید رئیس کرمی، سه بازی لغو و نتایج سه بر صفر با نفع حریفان آنها لحاظ می‌شود اما نتایج این سه بازی هیچ تاثیری در جدول بازی‌ها ندارد.

بدین‌ترتیب برنامه‌های کمیته فوتسال هیات فوتبال قم دچار اختلاف شده و در روز سه‌شنبه هفدهم بهمن ماه در چارچوب هفته پایانی نیم‌فصل تنها یک مسابقه بین تیم‌های الوند و تصفیه آب معصومی از ساعت 18:30 دقیقه در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم برگزار می‌شود.

این در شرایطی است که تیم‌های انصراف دهنده از لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌‌های قم تا پایان هفته ششم نیم‌فصل در این رقابت‌ها حضور داشتند به طوری که روز پنجشنبه 12 بهمن ماه سه چهار بازی با حضور هر هشت تیم حاضر در این مسابقات به انجام رسید و تیم‌های فوتسال هنرجو، الوند، تصفیه آب معصومی و فردوسیان حریفان خود را شکست دادند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcirqaw.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما