شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 59679
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
به همت آستان کریمه اهل‌بیت(س)

جشنواره «زنگ انقلاب» در استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : جشنواره فرهنگی «زنگ انقلاب» به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با محوریت برگزاری مراسمات بزرگداشت، تجمع بچه‌های انقلابی و مسابقاتی ازجمله تهیه روزنامه‌دیواری، نقاشی و کتاب‌خوانی در استان قم برگزار می‌شود.
جشنواره «زنگ انقلاب» در استان قم برگزار می‌شود
جشنواره «زنگ انقلاب» در استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز جشنواره فرهنگی «زنگ انقلاب» به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و همت اداره مشاوره و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با محوریت برگزاری مراسمات بزرگداشت، تجمع بچه‌های انقلابی و مسابقات مختلف فرهنگی در سطح استان قم درحال برگزاری است.

دانش‌آموزان مدارس مختلف در قالب این جشنواره فرهنگی می‌توانند با موضوعات جایگاه قم و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در انقلاب اسلامی، شهدای نوجوان انقلاب اسلامی و حماسه فاطمی انقلاب در مسابقه تهیه روزنامه‌دیواری شرکت کنند.

همچنین، برگزاری مراسمات بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های جشنواره فرهنگی زنگ انقلاب است که با بخش‌های مختلفی ازجمله اجرای جنگ شادی، برگزاری مسابقه و اجرای گروه‌های سرود و تئاتر برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مسابقه نقاشی متری نیز ویژه پسران و دختران با موضوع‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و دهه فجر در رواق کودک پسران جنب درب یک و رواق کودک دختران در بالکن شرقی حرم مطهر دنبال می‌شود.

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد شاخص‌های جوان و نوجوان انقلابی و اهدا جوایز ارزنده‌ای به نفرات برتر از دیگر برنامه‌های این جشنواره فرهنگی خواهد بود.

لازم به ذکر است، تجمع بچه‌های انقلابی ویژه دختران و پسران مقطع سنی هفت تا 13 سال به‌عنوان یکی از برنامه‌های جشنواره زنگ انقلاب در روز 22 بهمن‌ماه از ساعت 9 الی 10 صبح در صحن جوادالائمه علیه‌السلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1vdt.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما