شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 59691
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم

ورزشگاه مرکزی قم تا پایان لیگ میزبان صبا شد

قم نيوز : رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم از قطعیت برگزاری بازی‌های خانگی تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم خبر داد.
ورزشگاه مرکزی قم تا پایان لیگ میزبان صبا شد
ورزشگاه مرکزی قم تا پایان لیگ میزبان صبا شد

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم
ورزشگاه مرکزی قم تا پایان لیگ میزبان صبا شد
رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم از قطعیت برگزاری بازی‌های خانگی تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم خبر داد.

به گزارش قم نيوز کریم بهرامی امروز اظهار کرد: بعد از درخواست‌های مکرر هیأت‌ فوتبال استان قم از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مبنی بر میزبانی و برگزاری بازی‌های تیم بزرگسالان صبای قم از ادامه بازی خانگی خود در لیگ دسته اول فوتبال باشگا‌های کشور در ورزشگاه شهید حیدریان، بازرس سازمان لیگ چندین مرتبه از این ورزشگاه بازدید کرد تا شرایط برگزاری مسابقات را مورد بررسی قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش برخی ایرادها و نواقص مطرح شده در مجموعه ورزشی شهید حیدریان از سوی بازرس سازمان لیگ فوتبال، در روزهای اخیر هیأت‌ فوتبال استان قم با جدیت به دنبال رفع این نواقص و برطرف شدن آنها بود تا شرایط میزبانی بازی‌های صبا در این ورزشگاه فراهم شود.

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم بیان کرد: آخرین بازدید بازرس سازمان لیگ از ورزشگاه شهید حیدریان قم روز پنج‌شنبه دوازدهم بهمن ماه انجام گرفت و موضوع برگزاری بازی روز شنبه چهاردهم بهمن‌ماه تیم صبای قم برابر ایران‌جوان بوشهر در این ورزشگاه قطعی شد.

وی یاد آور شد: صبای قم بعد از انجام 11 بازی خانگی خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم، ا ز هفته بیست و دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان این فصل در 6 بازی خانگی باقی مانده مقابل حریفان خود در ورزشگاه شهید حیدریان قم به میدان خواهد رفت.

بهرامی بیان کرد: صبای قم روز شنبه چهاردهم بهمن ماه از ساعت 14 در دوازدهمین بازی خانگی خود از فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران در ورزشگاه مرکزی شهر قم یعنی شهید جعفر حیدریان میزبان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر و حضور پرشور مردم شریف و فوتبال دوست قم خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: هیأت‌ فوتبال استان قم این اقدام را برای تسهیل در حضور تماشاگران و فوتبال‌دوستان قمی به منظور حضور در ورزشگاه شهید حیدریان و حمایت از تیم صبا انجام داده تا این تیم کاملا بومی در بهترین شرایط امتیازات لازم را برای حفظ جایگاه خود در لیگ کسب کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvmei.uqehhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما