يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : 59702
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم خبرداد

برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه اصحاب رسانه در قم

قم نيوز : مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری نخستین نشست کتاب‌خوان ویژه اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با مشارکت صدا و سیمای مرکز قم و رادیو قم خبر داد.
برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه اصحاب رسانه در قم
برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه اصحاب رسانه در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عطاءالله جباری با اشاره به برگزاری نشست‌های فرهنگی کتاب‌خوان ویژه اقشار مختلف استان قم به منظور تاکید بر اهمیت کتابخوانی و معرفی کتاب‌های مفید عنوان کرد: نخستین نشست کتاب‌خوان ویژه اصحاب رسانه با مشارکت صدا و سیمای مرکز قم و رادیو قم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی از حضور مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران،‌ تهیه‌کنندگان، کارگردانان و فعالان حوزه کتابخوانی، در نشست کتاب‌خوانی مذکور یاد کرد و افزود: این نشست فرهنگی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه ساعت 10 صبح در سالن همایش‌های مرکز صدا و سیمای قم برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم ضمن تقدیر از اهتمام اصحاب رسانه نسبت به انعکاس اخبار و برنامه‌های حوزه کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: اصحاب رسانه و جامعه مطبوعاتی در هدایت افکار عمومی نقش مهمی دارند که نمونه بارز آن هدایت جامعه به سمت کتاب و کتابخوانی است.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران جویای حق، زبان گویا و پیگیر ملت هستند و به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان فرهنگی می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی نقش مهمی را ایفا کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccimqp.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما