يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 59730
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامي استان قم مطرح کرد

درایت و برنامه ریزی دو ویژگی‌ بارز پليس و اورژانس

کاهش تلفات رانندگی در 10 ماه گذشته
قم نيوز : فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به کاهش تلفات رانندگي در قم طي سال جاري، درایت و برنامه ریزی را از ویژگی‌های بارز پليس و اورژانس دانست.
درایت و برنامه ریزی دو ویژگی‌ بارز پليس و اورژانس/کاهش تلفات رانندگی در 10 ماه گذشته
درایت و برنامه ریزی دو ویژگی‌ بارز پليس و اورژانس/کاهش تلفات رانندگی در 10 ماه گذشته
به گزارش قم نیوز سردار کاظم مجتبایی در دیدار با دکتر محمد شهیدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به سختی کار سازمان‌های امدادی، تلاش، کارآمدی و انگیزه را از خصوصیات بارز مجموعه اورژانس برشمرد.

وی با اشاره به درایت و برنامه ریزی پلیس و دستگاه‌های امدادی مانند اورژانس برای تحقق انتظارات مردم، هم افزایی بوجود آمده را در برآورده ساختن نیازهای مردم مهم ارزیابی کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که بایستی به اهتمام مجموعه اورژانس قم و کارکنان فرماندهی انتظامی استان برای کسب رضایتمندی حداکثری مردم خداقوت گفت، افزود: همه ارکان انتظامی در قم به خصوص پلیس راه و راهور که بیشترین ارتباط را با مجموعه اورژانس دارند برای تقویت این همکاری‌ها اعلام آمادگی کرده و انتظارات پلیس نیز از اورژانس کمک به این نیرو برای کاهش تصادفات و تلفات رانندگی است.

سردار مجتبایی در ادامه با اشاره به کاهش تلفات رانندگی در سه مرحله صحنه تصادف، حین انتقال و بیمارستان طی ۱۰ ماه گذشته، رسیدن به این مهم را به دلیل برنامه‌ریزی و تلاش بیش از پیش مجموعه‌های پلیس، اورژانس و مراکز بیمارستانی برشمرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdz50k.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما