دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 59773
منبع : خبرگزاری فارس

شورای شهر قم به پله سی و دوم می رسد

قم نيوز : سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم امروز برگزار می شود و مسایل مختلفی از جمله راه اندازی صندوق پروژه تامین مالی پروزه پارکینگ شرقی حرم مطهر حرم حضرت معصومه مورد بحث واقع می شود.
تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی صندوق تامین مالی پروژه پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س)
تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی صندوق تامین مالی پروژه پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم عصر امروز از ساعت 15.30 دقیقه به ریاست عبدالله جلالی و با حضور اعضای شورا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار می‌شود.

در ابتدای این جلسه قرار است که علیرضا احمدی عضو شورای شهر قم و نایب‌رئیس شورای عالی استان‌ها نطق پیش از دستور داشته باشد.

سخنرانی ابتدایی رئیس شورای شهر و همچنین گزارش محسن محرری منشی صحن علنی شورا از طرح‌ها و لوایح اعلام وصول شده از دیگر برنامه‌های این جلسه است.

طبق دستور اعلام شده در سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم سه طرح و لایحه مرتبط با کمیسیون‌های معماری و شهرسازی، تلفیق و حقوقی و نظارت در معرض رای اعضا گذاشته خواهد شد.

اخذ مجوز توافقنامه منعقد شده فی مابین شهرداری و چند تن از شهروندان در این جلسه از سوی محرری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی مطرح می‌شود.

اخذ مجوز پرداخت دیه در حق یکی از شهروندان با تعیین دو درصد تقصیر به مبلغ به مبلغ 42 میلیون ریال براساس رای شعبه 107 دادگاه کیفری علیه شهرداری منطقه هشت نیز از سوی حسین اسلامی رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت در معرض رای اعضا قرار می‌گیرد.

آخرین دستور رسمی جلسه سی و دومین شورای شهر اخذ مجوز راه‌اندازی صندوق پروژه به عنوان تامین مالی پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) مرتبط با کمیسیون تلفیق است.

همچنین مهمان ویژه سی و دومین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در این سازمان و اقدامات مرتبط با شهرداری است.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، علیرضا قاری قرآن معاون فنی و عمرانی، عباس ذاکریان معاون حمل و نقل وترافیک، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌انسانی و دیگر معاونین و مدیران شهری نیز در این جلسه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcae0nm.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما