دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 59776
منبع : روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مدیر یک پیام رسان داخلی:

فیلترینگ تلگرام ادامه پیدا می کرد، به ۱ میلیون کاربر می رسیدیم

قم نيوز : مدیر یکی از پیام رسان های داخلی که به صورت محرمانه در قم حاضر شده بود،گفت: اگر فیلترینگ تلگرام ادامه پیدا می کرد ما به یک میلیون کاربر می رسیدیم.
فیلترینگ تلگرام ادامه پیدا می کرد، به ۱ میلیون کاربر می رسیدیم
فیلترینگ تلگرام ادامه پیدا می کرد، به ۱ میلیون کاربر می رسیدیم
به گزارش قم نیوز، پنجمین جلسه کرسی تجلیل و تحلیل شبکه های پیام رسان با حضور حجت الاسلام وحیدرضا ملکی رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ، مدیر عامل یکی از پیام رسان های پرمخاطب داخلی و مبلغان فعال در کانال های پیام رسان ، در راستای ارتقای دانشی و بررسی آخرین تحولات و تصمیمات در خصوص فعالیت شبکه های پیام رسان در داخل کشور و آینده و جایگاه این شبکه ها در آینده فضای مجازی در سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن خیر مقدم به مبلغان فعال در شبکه های پیام رسان گفت: حضور مبلغان مجازی در شبکه های پیام رسان داخلی قطعاً می تواند موجب تقویت این شبکه ها بشود.

وی از حضور مدیر یکی از شبکه های پیام رسان داخلی در جمع مبلغان مجازی دفتر تبلیغات اسلامی، قدردانی کرد و اظهار داشت:حضور مدیران شبکه های پیام رسان داخلی در جمع مبلغان مجازی مقدمه حضور پررنگ تر آنان در این پیام رسان ها می شود به شرط اینکه زیر ساخت پیام رسان های داخلی برای ورود کاربران با حجم انبوه، آماده سازی شده باشد.

در ادامه ی این جلسه، مدیر شبکه پیام رسان داخلی ضمن تشکر از اعتماد مبلغان مجازی به پیام رسان های داخلی بیان داشت: با آزمون هایی که تا کنون بر روی پیام رسان تحت مدیریت خود، انجام داده ایم زیرساخت پذیرش و خدمات دهی به بیش از بیست میلیون کاربر را دارا می باشیم.

وی با بیان اینکه اگر روند فیلترینگ تلگرام بیش از این ادامه پیدا می کرد، ما به یک میلیون کاربر می رسیدیم، تصریح کرد : اکنون بیش از پانصد هزار نفر این برنامه را نصب کرده اند که حدود سیصدوهشتادهزار نفر از آنان فعال هستند و از این تعداد حدود بیست هزار نفر کاربر آلمانی و حدود بیست و پنج هزار نفر کاربر عرب زبان داریم. در ده روزی که سیستم پیام رسان خارجی فیلتر شده بود ما توانستیم بیش از بیست و یک میلیون پیام را بین کاربران مختلف منتقل کنیم و این یکی از افتخارات ماست.

مدیر این پیام رسان داخلی با اظهار مخالفت در قبال هر نوع مسدود سازی، حتی اگر به رونق شبکه های پیام رسان داخلی کمک کند اظهار داشت: ما در برنامه ریزی های خود به فکر جایگزین شدن برای تلگرام نیستیم، جایگزینی چیزی است که مردم باید انتخاب کنند ولی از لحاظ امکانات به سمتی حرکت می کنیم که بتوانیم رضایت کامل کاربران را داشته باشیم. پیام رسان تحت مدیریت ما یکی از معدود پیام رسان های ایرانی است که به طور کامل رمزنگاری شده و امنیت، پر رنگ ترین خصوصیت آن محسوب می شود. از این پیام سان می توانید در پلتفرم های  iOS، اندروید، ویندوز، لینوکس و همچنین در مرورگر استفاده کنید. این پیام رسان ایرانی از نظر ظاهری شباهت زیادی به تلگرام دارد و لذا کاربر هنگام استفاده از آن دچار سردر گمی نشده و نیاز به آموزش جدید ندارد.

وی در ادامه افزود: امکاناتی مثل ساخت گروه های ۵۰۰۰ نفره، کانال، ویرایش پیام ها، مکالمه صوتی و ارسال استیکر از جمله امکانات خوب آن محسوب می شود.

عمو روحانی:‌مبلغ حوزوی باید قابلیت های پیدا و پنهان اپلیکیشن های پیام رسان را پیدا کرده و از آنها استفاده کند
همچنین حجت الاسلام مهدی شهبازی معروف به «عمو روحانی» به عنوان مبلغ منتخب این دوره معرفی شده و ضمن سخنانی به بیان راه های موفقیت خویش در عرصه تبلیغ در شبکه های مجازی پرداخته و ابراز داشت: فعالیت در شبکه های پیام رسان اگر بصورت تخصصی و در موضوع مشخص باشد تاثیر گذاری بیشتری روی مخاطب خواهد داشت.

وی گفت: در کانال عمو روحانی که کانال منتخب این دوره شناخته شده است، محتواهای کاربردی فرهنگی تبلیغی در موضوع کودک و نوجوان که نیاز واقعی یک مبلغ و مربی تربیتی و حتی والدین می باشد بارگزاری شده است.

حجت الاسلام شهبازی ضمن بیان تحصیلات خود در حوزه علمیه قم افزود: در کنار تحصیل دروس عمومی و تخصصی حوزه علمیه، در دوره های آموزشی مرکز تربیت مربی کودکان که تحت نظر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم فعالیت می کند، شرکت کرده است  و مخاطب وی در فضای مجازی نیز مربیان کودک و نوجوان هستند.

وی  بهترین روش برای داشتن محیط تبلیغی موفق در شبکه های پیام رسان را فعالیت تبلیغی منظم ومستمر دانست و افزود: شناسایی و استفاده از قابلیت های مختلف پیدا و پنهان اپلیکیشن های پیام رسان می تواند، تأثیر زیادی در موفقیت  افراد در عرصه تبلیغ مجازی داشته باشد و مبلغان باید ضمن فعالیت های محتوایی از لحاظ فنی نیز دقت لازم را در فراگیری ترفندهای این شبکه ها داشته باشند.

حجت الاسلام شهبازی با بیان تعامل و ارتباط گیری مثبت و مؤثر با مخاطبین کانال عمو روحانی، اظهار داشت:  یکی دیگر از علل موفقیت این کانال این است که مطالب این کانال را در دیگر محیط های مجازی از قبیل سایت ، وبلاگ و شبکه های اجتماعی بازنشر داده است که در جذب مخاطب برای این کانال بسیار مؤثر بوده است.

در انتهای این نشست، در راستای حمایت های مادی و معنوی از مبلغان مجازی و تشویق دیگر مبلغان در جهت تبلیغ در فضای مجازی، از زحمات حجت الاسلام مهدی شهبازی ، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ، توسط رئیس اداره تبلیغ مجازی و و مهمان ویژه این جلسه، قدردانی شد.

لازم بذکر است که به درخواست مهمان این جلسه و ملاحظاتی که وجود داشت، نام وی و پیام رسان داخلی تحت مدیریت وی منتشر نشده
است.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcd950k.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما