سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۱
کد مطلب : 59800
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم:

شورا موافق هیچ افزایش قیمتی در عوارض نیست

قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نظر ما در شورا این است که هیچ عوارضی در سال 97 افزایش نیابد گفت: باید در تصمیمات خود دقت داشته باشیم تا به مردم فشار نیاید و برخلاف این مبنا فرمانداری امکانی که برای مردم است و از طریق شهرداری می‌توانند از آن بهره مند شوند جلوی آن را گرفته‌اند.
شورا موافق هیچ افزایش قیمتی در عوارض نیست
شورا موافق هیچ افزایش قیمتی در عوارض نیست
به گزارش قم نیوز زین‌العابدین قراچورلو در سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و اعضای شورا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر اینکه نظر ما در شورا این است که هیچ عوارضی در سال 97 افزایش نیابد اظهار کرد: باید در تصمیمات خود دقت داشته باشیم تا به مردم فشار نیاید و برخلاف این مبنا فرمانداری امکانی که برای مردم است و از طریق شهرداری می‌توانند از آن بهره مند شوند جلوی آن را گرفته‌اند.

وی با اشاره به مخالفت هیات تطبیق فرمانداری با یکی از مصوبات شورای شهر در خصوص قیمت‌های منطقه‌ای و تعرفه‌های شهرداری، به نهادهای مختلف دخیل در بحث قیمت‌های منطقه‌ای اشاره کرد و افزود: فرمانداری چون این امکان را راحت‌تر از شهرداری می‌تواند پیگیری کند بحث مخالفت را مطرح کرده و ما به عنوان نمایندگان مردم باید واقعا مدافع مردم در تمام امور شکل گرفته در شهر باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جزئیات این مصوبه بیان کرد: چرا دادگستری و امور مالیاتی و ... با قیمت منطقه‌ای بیشتر از مردم دریافتی داشته باشد اما از طریق شهرداری آنها پیگیری می‌کنند که قیمت‌ها افزایش پیدا نکند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgwbs.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما