سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 59829
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

امنیت و آرامش مردم در حوزه محیط زیست فراهم شود

قم نيوز : فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید سهم خود را در تأمین امنیت و آرامش مردم در حوزه محیط زیست بشناسند و به آن عمل کنند.
امنیت و آرامش مردم در حوزه محیط زیست فراهم شود
امنیت و آرامش مردم در حوزه محیط زیست فراهم شود
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی در دیدار مدیرکل و معاونان این اداره کل اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با همکاری و مشارکت یکدیگر و هم افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، هرچه بیشتر و بهتر می‌توانند وظایف و تکالیفی که برعهده دارند را به انجام برسانند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مسائل زیست محیطی، اقدامات اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برای تأمین سلامت عمومی جامعه را مثبت و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید سهم خود را در تأمین امنیت و آرامش مردم در حوزه محیط زیست بشناسند و به آن عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه در حوزه محیط زیست باید نگاه جامع و فراگیر داشته باشیم، خاطرنشان کرد: پاسگاه‌های انتظامی که در نزدیکی مناطق طبیعی و زیستگاه‌های حساس استان مستقر شده‌اند، تعامل و مشارکت خود را در مسیر مقابله با تخلفات زیست محیطی به ویژه در حوزه شکار و صید گسترش خواهند داد.

وی در پایان بر ضرورت افزایش دانش و آگاهی پرسنل نیروی انتظامی نسبت به مسائل زیست محیطی و قوانین و ضوابط حساس در این حوزه تأکید کرد و گفت: پلیس راهور استان قم در برخورد با خودروهای دودزاد و فاقد معاینه فنی در استان قم کاملا جدی است و در آینده نیز این طرح را با نظارت هرچه بیشتر ادامه می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این دیدار از همکاری و همدلی نیروهای انتظامی در انجام مأموریت‌های حفاظتی در مناطق و زیستگاههای طبیعی استان قدردانی کرد و گفت: این اداره کل با محدودیت‌های شدید اعتباری و نیروی انسانی مواجه است و برای دستیابی به اهداف خود نیازمند مشارکت همه دستگاههای اجرایی است.

تورج همتی با اشاره به اجرای قانون هوای پاک در استان قم بدون مماشات با متخلفان و ظرفیت‌های گسترده ای که در این قانون وجود دارد، تصریح کرد: وضعیت آلودگی هوا در کلانشهر قم به سمت دیگر کلانشهرهای آلوده کشور پیش می‌رود و باید اقدامات جدی در این جهت را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco4qp.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما