سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 59841
منبع : خبرگزاری فارس
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی:

مدل مديريتي پليس الگويی موفق در کشور است

قم نيوز : نماينده آيت الله سيستاني در ايران، مدل مديريتي پليس را موفق ترين الگوي مدل مديريتي کشور دانست.
مدل مديريتي پليس الگويی موفق در کشور است
مدل مديريتي پليس الگويی موفق در کشور است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم، موفقیت‌های پلیس را در عرصه‌های مختلف به دلیل الگوی مدیریتی این نیرو دانست و اظهار کرد: هر سازمان و تشکیلات با کادر مدیریتی خوب، موجب احساس رضایتمندی بیشتر مردم شده و نیروی انتظامی نیز از این مزیت برخوردار است.

وی اظهار کرد: همه ما شاکر خداوند هستیم چرا که پلیس انقلابی و ولایت مدار، با تمام توان خود در سالم سازی جامعه از ناهنجاری‌های اجتماعی تلاش می کند.

نماینده آیت الله سیستانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای بزرگنمایی برخی مسائل و معضلات در کشور، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا با سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن برخی مسائل و معضلات کوچک در کشور، اعتماد بین مردم و مسئولان را خدشه دار کنند.

وی تصریح کرد: مردم فهیم و قدرشناس کشور ما پشتیبان نظام و رهبری بوده و همواره از انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند.

شهرستانی سپس بر حفظ وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: هرچه ارتباط مسؤولان با مردم بیشتر و هدفمند باشد، این همبستگی سبب می‌شود تا دشمنان در اجرای توطئه‌های شان ناکام شوند.

در ابتدای این دیدار نیز کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اقدامات پلیس قم در حوزه‌های کسب علم و معرفت، تصریح کرد: پلیس قم همواره بر اساس نیازهای اجتماع محور به کسب مهارت‌های لازم می پردازد.

وی در ادامه ارتباط پلیس با مراکز علمی و حوزوی را سبب تقویت بنیه معرفتی و حرفه ای دانست که تاثیر مستقیم در موفقیت این نیرو در مأموریت‌هاداشته است.

مجتبایی با اشاره به ارتقاء جایگاه این نیرو در تخلق به اخلاق اسلامی با بهره گیری از مبانی و مفاهیم قرآنی، تاکید کرد: کسب مهارت‌های معرفتی و دینی در درون سازمان باعث صیانت از کارکنان و در بیرون از سازمان باعث کسب اعتماد عمومی شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgq79n.ak9yt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما