چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 59857
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

دانشجوی مسلمان در فلوریدا به خاطر شرکت در مراسم «روز جهانی حجاب» با تهدید روبرو شد

قم نيوز : یک دانشجوی مسلمان در دانشگاه مرکزی فلوریدا، به دلیل راه اندازی باجه «حجاب رایگان» و شرکت در مراسم «روز جهانی حجاب» با تهدیدهای گسترده ای در فضای مجازی روبرو شده است.
دانشجوی مسلمان در فلوریدا به خاطر شرکت در مراسم «روز جهانی حجاب» با تهدید روبرو شد
دانشجوی مسلمان در فلوریدا به خاطر شرکت در مراسم «روز جهانی حجاب» با تهدید روبرو شد
به گزارش قم نیوز یک دانشجوی مسلمان در ایالت فلوریدای آمریکا، به دلیل برگزاری مراسم «روز جهانی حجاب» با تهدیدهای گسترده ای در فضای مجازی روبرو شده است.

یک دانشجوی مسلمان دانشگاه مرکزی فلوریدا که در روز 1 فوریه، با همکاری اعضای انجمن اسلامی در محوطه دانشگاه باجه «حجاب را امتحان کنید» راه اندازی کرده بود، با موجی از تهدیدها و تبعیض های مذهبی در توییتر مواجه شده است.

این باجه با ارائه روسری رایگان به دانشجویان، از آن ها خواسته بود که حجاب را امتحان کنند و تجربه جدیدی در رابطه با حجاب داشته باشند. جملاتی چون «حجاب من، قدرت من» و «حجاب من نمادی از درک و فهم است» عده ای را خشمگین کرده و آن ها با گرفتن تصاویری از این باجه آن را در توییتر به اشتراک گذاشته و بر علیه آن تبلیغات کرده بودند.

یک دانشجوی اعتراضی نوشته بود: آیا زنان را زیر پرچم اسلام سرکوب می کنید؟ یا اینکه حجاب جنبه تزئینی دارد و ربطی به دین ندارد؟

با بالا گرفتن تنش ها، مقامات این دانشگاه با انتشار بیانیه ای، نصب باجه «حجاب» را مشروع و کاملا قانونی دانسته و اعلام کردند که اقدام این دانشجوی مسلمان در محدوده قوانین دانشگاهی بوده است.

گفتنی است روز جهانی حجاب پنج شنبه این هفته، 1 فوریه در دانشگاه های مختلف آمریکا و کشورهای دیگر برگزار شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5j0k.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما