قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است، گفت: مردم به‌دلیل گرانی و بیکاری در سختی به‌سر می‌برند.
آیت‌الله نوری‌همدانی: مردم به‌دلیل گرانی و بیکاری در سختی به‌سر می‌برند؛ مسئولان احساس مسئولیت کنند
آیت‌الله نوری‌همدانی: مردم به‌دلیل گرانی و بیکاری در سختی به‌سر می‌برند؛ مسئولان احساس مسئولیت کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در جلسه درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان اینکه این انقلاب که به وجود آمده مسئولیت بزرگی بر گردن مسئولان می‌گذارد، اظهار داشت: مردم در پای انقلاب جان داده‌اند و مسئولان باید احساس مسئولیت کرده و بیکاری و فقر را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، افزود: هرکسی در حد توانش باید انقلاب را حفظ کند، اغتشاشات اخیری که به وجود آمد اقدام اندکی بود که صورت گرفت، اما مردم خواب را از مستکبران ربوده‌اند، مردم 40 سال است باعزت و افتخار در برابر کارشکنی‌های غرب ایستاده‌اند، اما باید بدانیم که خواب غربی‌ها خرگوشی است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه در حال حاضر پول ایران جزو ارزان‌ترین پول‌ها در کل دنیا است، افزود: اینکه در جامعه فقر و بیکاری داریم به دلیل پایین بودن ارزش پول است، مسئولان باید به مردم از جنبه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی خدمت کنند، و امروز مردم به‌دلیل گرانی و بیکاری در سختی به‌سر می‌برند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به کشف حجاب عده‌ای در تهران گفت: دشمنان از این اقدامات آن‌قدر خوشحال شدند که تصور کردند انقلاب سست شده درحالی‌که دشمنان نباید به این حرکات اندک دل‌خوش کنند، این مسائل سبب ضعف انقلاب نمی‌شود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcc04qp.2bqom8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما