سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 5989
موسی پور تاکید کرد:

واگذاری 13 هزار واحد مسکن مهر در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: تا کنون 13 هزار و 200 واحد مسکونی به مردم واگذار شده و بیش از چهار هزار واحد مسکونی در ماه‌های آینده در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
واگذاری 13 هزار واحد مسکن مهر در قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور استاندار قم به همراه معاونین و فرماندار قم با آیت الله مومن دیدار کرد و در خصوص برخی از مسایل استانی و ملی به گفت‌وگو پرداخت.

استاندار قم در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات مجموعه دستگاه‌های اجرایی برای رشد و پیشرفت و آبادانی قم در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: با همت و تلاش مضاعف همه مسوولان اقدامات ارزشمند و تحولات خوبی در سال‌های اخیر در استان قم به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته رتبه استان همواره در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی رو به رشد و مثبت بوده است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار برای رشد و تعالی این خطه مقدس در همه زمینه‌ها عنایت ویژه‌ای داشته و مسوولان اجرایی عزم خود را برای رسیدن به جایگاه شایسته استان جزم کرده‌اند.

موسی‌پور همچنین به برخی پروژه‌های مهم به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اقدام در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: در بخش صنعت واحدهای تولیدی بزرگی همچون فولاد و سیمان در استان قم فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از پنج هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف صنعت، مسکن و خدمات سرمایه گذاری شده است.

موسی‌پور از اقدامات استان برای تحول در بخش کشاورزی و تغییر الگوی کشت خبر داد و گفت: با وجود همه محدودیت‌های منابع آبی و خاکی در استان قم، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای بهره‌مندی از اعتبارات صندوق توسعه ملی و رشد و توسعه بخش کشاورزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد استان قم در بخش مسکن مهر در دو سال گذشته همواره مثبت بوده و قم در رتبه نخست قرار داشته است، تصریح کرد: تا کنون ۱۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به مردم واگذار شده و بیش از چهار هزار واحد مسکونی در ماه‌های آینده در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و تا پایان سال دیگر مجموعه واحدهای مسکن مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار قم آغاز عملیات اجرایی آزادراه قم ـ گرمسار، جاده قم ـ جعفریه، جاده قم ـ قنوات و آزادراه قم ـ اراک را از جمله برنامه‌های استان در بخش راه عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده راه آهن سراسری به زودی به گمرک استان و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان متصل شده و تا خردادماه مسیر حرکت قطارهای باری از داخل شهر جمع آوری می‌شود.

وی همچنین روند اجرای پروژه عظیم انتقال آب از سرشاخه‌های دز را مورد توجه قرار داد و گفت: این پروژه که از بزرگ‌ترین پروژه‌های انتقال آب است، با تخصیص اعتبارات لازم امسال به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، ضمن آنکه پروژه‌های انتقال آب به دشت مسیله و انتقال آب از دریای خزر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

آیت الله محمد مومن نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حجم بالای فعالیت‌ها و اقدامات عمرانی انجام شده و تقدیر از استاندار قم اظهار داشت: همه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی به برکت انقلاب اسلامی و پایمردی ملت غیور و با بصیرت ایران است.

وی با بیان اینکه مردم و مسوولان لحظه‌ای نباید نسبت به دشمنی‌ها و دسیسه‌های دشمنان غافل شوند، خاطرنشان کرد: این مملکت با رهبری‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که حقیقتا قابل ستایش است و با همت مردم، خدمات و تلاش‌های مسوولان بیش از پیش در مسیر رشد و پیشرفت و تعالی گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.4qpa2bqoola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما