پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 59917
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالی:

فضای مجازی ابزار شیطان در خانواده‌ها است

قم نيوز : یکی از سخنرانان برجسته فضای مجازی را ابزار شیطان در خانواده‌ها دانست و گفت: اینکه برخی بیان می‌کنند فضای مجازی فرصت و تهدید است جمله‌ای کلیشه‌ای بوده چراکه وقتی مدیریت آن با ما نیست ضررهای آن نیز جبران ناپذیر خواهد بود.
فضای مجازی ابزار شیطان در خانواده‌ها است
فضای مجازی ابزار شیطان در خانواده‌ها است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مسعود عالی شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به ابعاد مختلف ظهور امام زمان(عج) بعد از یک غیبت طولانی و سردرگمی امت، اظهار کرد: شیطان با تمام قوا در دوران سردرگمی امت، به ارزش‌های اخلاقی حمله می‌کند.

وی بابیان اینکه انسان‌های با ایمان در دل خانواده توانمند تربیت می‌شوند، افزود: یکی از سنگین‌ترین حملات شیطان در زمان کنونی حمله به بنیان خانواده‌ها است، چرا که خانواده‌ها می‌توانند سربازی برای دین و تبلیغ آن تربیت کنند به همین علت شیطان پیوند بین اعضای خانواده‌ها را هدف گرفته است.

یکی از سخنرانان برجسته کشور با تأکید بر اینکه کار شیطان فساد و ایجاد فاصله میان اعضای خانواده است، ادامه داد: شیطان به‌دنبال سست کردن پیوند میان افراد خانواده است چراکه به‌عنوان نمونه اگر پیوندهای میان زن و شوهر سست شود طلاق در جامعه رواج پیدا می‌کند.

وی به تهدیدهای فضای مجازی اشاره و ابراز کرد: فضای مجازی ابزار شیطان در خانواده‌هاست، اینکه برخی بیان می‌کنند فضای مجازی فرصت و تهدید است جمله‌ای کلیشه‌ای بوده چراکه وقتی مدیریت آن با ما نیست ضررهای آن نیز جبران ناپذیر خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالی ادامه داد: متأسفانه شورای عالی فضای مجازی در این مورد دلسوز نبوده چرا که اکنون با استفاده از این فضاها شب و روز برای سست‌کردن پیوند میان خانواده‌ها تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdca0onm.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما