جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 59975
منبع : خبرگزاری فارس

قمی‌‌ها در آستانه قهرمانی آسیا

قم نيوز : ملی‌پوشان استان قم با صعود تیم ملی ایران به دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در آستانه کسب مقام قهرمانی فوتسال قاره کهن قرار گرفتند.
قمی‌‌ها در آستانه قهرمانی آسیا
قمی‌‌ها در آستانه قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز اقتدار تیم ملی فوتسال ایران در بازی‌های جام ملت‌های آسیای 2018 نیز ادامه یافت و ملی‌پوشان کشورمان با کسب پنجمین برد متوالی خود مجوز حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها و کسب یک قهرمانی دیگر را به دست آوردند، موفقیتی که قمی‌ها نیز در آن نقش پررنگی دارند.

در رقابت‌های 2018 فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا که از دوازدهم بهمن ماه با حضور ۱۶ تیم آسیایی در شرق قاره کهن به میزبانی کشور چین‌تایپه آغاز شده، سه فوتسالیست استان قم شامل علی‌اصغر حسن‌زاده،‌ ابوالقاسم اروجی و مسلم اولاد قباد نیز در جمع ملی‌پوشان کشورمان حضور دارند و تیم ملی ایران در گروه سوم مقدماتی استارت قهرمانی دوباره در آسیا را زد.

حریفان تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی این بازی‌ها، تیم‌های ملی عراق، چین و میانمار بودند که هر سه تیم در مقابل پرافتخارترین تیم قاره با گل‌های فراوان بدرقه شدند و ایران با کسب 9 امتیاز و بهترین خط حمله و دفاع این رقابت‌ها به مرحله حذفی راه پیدا کرد.

تیم ملی ایران در نخستین مسابقه خود میانمار را با 14 گل شکست داد، دومین بازی را با نتیجه 11 بر یک از تیم ملی چین برد، در سومین مسابقه با حساب پنج بر سه از سد عراق گذشت و به عنوان صدرنشین گروه سوم در پلی‌آف مقابل یکی از رقبای اصلی خود یعنی تایلند با نتیجه پر گل 9 بر یک صاحب برتری شد.

ملی‌پوشان فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها برابر تیم ملی ازبکستان دیگر رقیب جدی خود به میدان رفته و با برتری پرگل هفت بر یک از میدان خارج شدند تا بدین‌ترتیب مجوز صعود به دیدار فینال مسابقات سال 2018 جام ملت‌های فوتسال آسیا را کسب کرد و برای قهرمانی مجدد در قاره کهن برابر تیم ملی ژاپن قرار بگیرند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceno8n.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما