کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله علیدوست:

حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال آگاهانه و حماسی خواهد بود/ جواب نجابت مردم، خدمت صادقانه است

خبرگزاری حوزه نیوز , 21 بهمن 1396 ساعت 12:01

عضو جامعه مدرسین گفت: مسئولان حضور مردم را، به اسم فلان جریان و خط حساب نکنند؛ حضور مردم برای نظام و کشور است. وقتی ملتی این طور نجیب است و در همه صحنه ها جانانه حضور پیدا می کند باید صادقانه به آنها جواب داد.


به گزارش قم نیوز آیت الله علیدوست با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: تجربه نشان داده است حضور مردم در 22 بهمن امسال حضور پرشکوهی خواهد بود، حتی ممکن است  از سالهای قبل قوی تر باشد.

 عضو جامعه مدرسین افزود: هر زمانی دشمن فتنه کرد، دشمنی علیه نظام را افزایش داد، مردم انقلابی ایران اسلامی بیش از گذشته فهمیدند که تنها هدف آمریکا و عوامل آنها، از بین بردن ارزشها، اسلام ناب و انقلاب است، برای همین در همه صحنه ها آگاهانه به صحنه آمدند و حماسه کم نظیر و بی نظیری در پهنای کره خاکی ثبت کردند.

 این استاد حوزه عنوان کرد: معمولا حضور مردم بعد از فتنه ها، قابل پیش بینی و حماسی است، البته نباید از زخم خوردگان غفلت کرد، ممکن است زخم خوردگان مشکلاتی را ایحادکنند. اینجا نقش نیروهای امنیتی قطعا پر رنگ تر خواهد بود. نباید  اجازه داد، مشکلات به وجود بیاید.

آیت الله علیدوست گفت: مسئولان حضور مردم را، به اسم فلان جریان و خط حساب نکنند؛ حضور مردم برای نظام و کشور است. وقتی ملتی  این طور نجیب است و در همه صحنه ها جانانه حضور پیدا می کند، باید صادقانه به آنها جواب داد، همه گروها معتقدند جواب نجابت، خدمت صادقانه است.

 
انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 60001

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60001/حضور-مردم-۲۲-بهمن-امسال-آگاهانه-حماسی-خواهد-جواب-نجابت-خدمت-صادقانه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir