شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 60012
منبع : خبرگزاری فارس

ستاره فوتسال قم كانديداي عنوان آقاي گل 2018 آسيا

قم نيوز : فوتساليست مطرح استان قم با تداوم تاثيرگذاري مثبت خود در موفقيت‌هاي تيم ملي بزرگسالان ايران در آستانه كسب عنوان آقاي گلي جام ملت‌هاي فوتسال آسيا قرار گرفت.
ستاره فوتسال قم كانديداي عنوان آقاي گل 2018 آسيا
ستاره فوتسال قم كانديداي عنوان آقاي گل 2018 آسيا
به گزارش قم نیوز در حالی که تیم ملی فوتسال کشورمان مقتدرانه با کسب پنج پیروزی متوالی مجوز حضور در دیدار فینال مسابقات 2018 جام ملت‌های فوتسال آسیا را کسب کرده، فوتسال قم علاوه بر قهرمانی این رقابت‌ها در آستانه کسب عنوان آقای گلی قاره کهن نیز قرار دارد.

به واسطه حضور سه ملی‌پوش فوتسال قم در ترکیب تیم ملی ایران، قمی‌ها این روزها بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را به دقت زیر نظر دارند تا عملکرد علی‌اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم اروجی و مسلم اولادقباد را در مصاف با رقبای آسیایی زیر نظر بگیرند.

شاخص‌ترین بازیکن قمی‌ حاضر در جام ملت‌های 2018 علی‌اصغر حسن‌زاده است که سابقه چندین عنوان قهرمانی این جام را دارد و اکنون نیز یکی از مهره‌های موثر تیم ملی است و تیم کشورمان با اقتدار موفق به کسب مجوز صعود به دیدار فینال این دوره از مسابقات شده است.

حسن‌زاده که در جام ملت‌های سال‌های 2014 و 2016 عنوان ارزشمندترین بازیکن جام را به خود اختصاص داد و در سال‌های 2014، 2016 و 2017 به سه عنوان مرد سالی فوتسال آسیا دست پیدا کرده، اکنون در آستانه کسب عنوان آقای گلی جام ملت‌های 2018 آسیا قرار دارد.

حسن‌زاده در تمام بازی‌های تیم ملی در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها برابر تیم‌های ملی میانمار، چین و عراق موفق به گلزنی شد و در مراحل پلی‌آف و نیمه نهایی برابر تیم‌های ملی تایلند و ازبکستان نیز برای تیم ملی گلزنی کرده و اکنون یکی از کاندیداهای کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

در حالی که دیدار فینال جام ملت‌های 2018 مردان آسیا روز یکشنبه 22 بهمن ماه در چین تایپه برگزار می‌شود، تیم ملی فوتسال کشورمان برای کسب مقام قهرمانی به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود اما این دیدار علاوه بر تلاش ملی‌پوشان برای قهرمانی، به واسطه رقابت سه ملی‌پوش کشورمان برای رسیدن به آقای گلی آسیا نیز اهمیت ویژه دارد.

در حالی که تیم ملی فوتسال ایران با تمام قدرت به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافته، حسین طیبی با ۱۳ گل، مهدی جاوید و علی‌اصغر حسن‌زاده هر کدام با ۱۰ گل زده بخت‌های کسب عنوان آقای گلی این جام محسوب می‌شوند و علاوه بر قهرمانی این عنوان نیز به احتمال فراوان نصیب ایران می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciruaq.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما