کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربي تيم هیأت كشتي استان قم خبر داد

رقابت 9 فرنگي‌كار قم در انتخابي تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان

خبرگزاری فارس , 21 بهمن 1396 ساعت 17:15

مربي تيم هیأت كشتي استان قم از اعزام 9 تن از كشتي‌گيران قم به پيكارهاي انتخابي دو رده سني نوجوانان و جوانان تيم‌ ملي خبر داد.


به گزارش قم نیوز مهدی علیزاده‌پورنیا امروز اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی از 23 بهمن ماه به میزبانی شهرستان سیرجان به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: شهر سیرجان روزهای 23 تا 27 بهمن ماه از رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان میزبانی می‌کند و علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید به عنوان ناظر رقابت‌های کشتی آزاد و جمشید خیرآبادی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید به عنوان ناظر رقابت‌های فرنگی معرفی شده‌اند.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در روزهای 26 و 27 بهمن‌ماه به انجام می‌رسد اما پیش از آن، کشتی‌گیران رشته فرنگی در هر دو رده سنی روزهای 24 و 25 بهمن ماه به روی تشک خواهند رفت.

وی با بیان اینکه بهمن طالبی به عنوان نماینده فدراسیون کشتی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت، ابراز کرد: ترکیب تیم اعزامی هیأت کشتی قم به این مسابقات را 9 کشتی‌گیر تشکیل می‌دهند، در حالی که سه کشتی‌گیر در رده سنی نوجوانان و 6 فرنگی‌کار در رده سنی جوانان با حریفان شرکت کننده در این دوره سرشاخ می‌شوند.

علیزاده‌پورنیا با بیان اینکه اعضای تیم نوجوانان قم فرنگی‌‌کاران اوزان 51، 55 و 59 کیلوگرم هستند، خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم رده سنی نوجوانان هیأت کشتی استان قم امیر عبدی در وزن 51 کیلوگرم، محمد جان‌قلی در وزن 55 کیلوگرم و محمدامین جبالی‌فر در وزن 59 کیلوگرم امیدهای کشتی قم برای کسب مدال هستند.

وی در پایان اظهار کرد: در ترکیب تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان هیأت قم نیز مهدی قربانی در وزن 55 کیلوگرم، علیرضا نجاتی و رضا مردی در وزن 60 کیلوگرم، جواد رضایی در وزن 63 کیلوگرم، مهدی سلیمانی در وزن 72 کیلوگرم، و محمدرضا رضایی در وزن 82 کیلوگرم برابر حریفان شرکت کننده در این دوره به روی تشک می‌روند.

انتهای پیام /  137


کد مطلب: 60022

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60022/رقابت-9-فرنگي-كار-قم-انتخابي-تيم-هاي-ملي-نوجوانان-جوانان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir