يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 60032
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

ازبکستان رسما استانداردهای حلال را اعلام کرد

قم نيوز : به گزارش آژانس استاندارد سازی، مقیاس و صدور گواهینامه در ازبکستان، این کشور به طور رسمی استانداردهای حلال و استانداردهای ایزو ۲۲ هزار مرتبط با «سلامت غذایی» را معرفی کرده است.
ازبکستان رسما استانداردهای حلال را اعلام کرد
ازبکستان رسما استانداردهای حلال را اعلام کرد
به گزارش قم نیوز کشور ازبکستان که اخیرا در پی توسعه دادن صنعت حلال می باشد، رسما استانداردهای حلال را در این زمینه معرفی کرد.

به گزارش آژانس استاندارد سازی، مقیاس و صدور گواهینامه در ازبکستان، این کشور به طور رسمی استانداردهای حلال و استانداردهای ایزو 22 هزار مرتبط با «سلامت غذایی» را معرفی کرده است.

معاون نخست وزیر ازبکستان در 23 نوامبر 2017 ، طرح مربوط به برنامه ریزی برای معرفی و استفاده بیشتر از استانداردهای بین المللی در این کشور را ارائه داد.

انتظار می رود معرفی استانداردهای جدید و صدور گواهینامه های سازگارسازی، یک فرصت جدید برای توسعه و گسترش بازار فروش تولیدکنندگان داخلی، و نیز توسعه صنعت گردشگری، از جمله برای زائران باشد.

ایزو 22 هزار نیز یک سری استانداردهای بین المللی برای سیستم مدیریت در زمینه سلامت و بهداشت غذایی می باشد. استانداردهای حلال نیز به منظور ایجاد شرایط ضروری برای تولید، ذخیره سازی، نقل و انتقال، فروش و برچسب زدن محصولات با توجه به شرایط اسلامی خواهند بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauwni.49nwe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما