يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 60036
منبع : خبرگزاری فارس
سخنگوی شورای شهر قم مطرح کرد

صرف روزانه 10 ساعت زمان برای تکمیل روند بررسی بودجه 97 شهرداری

قم نيوز : سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از صرف روزانه بیش از 10 ساعت زمان در کمیسیون‌های شورای شهر برای بررسی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری خبر داد.
صرف روزانه 10 ساعت زمان برای تکمیل روند بررسی بودجه 97 شهرداری
صرف روزانه 10 ساعت زمان برای تکمیل روند بررسی بودجه 97 شهرداری
به گزارش قم نیوز محمود مسگری امروز با اشاره به روند بررسی بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری قم در کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر اظهار کرد: نزدیک به دو هفته از زمان تحویل بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده می‌گذرد و شورای شهر از همان زمان روند بررسی بودجه را آغاز کرد تا بتواند در زمان مقرر نسبت به بررسی و تصویب و ابلاغ آن اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون‌های معماری و شهرسازی، خدمات شهری و امور زائرین، برنامه و بودجه، عمران و حمل و نقل و... به طور مستمر در این مدت تشکیل شده تا روند جزئیات بخش‌های مرتبط بررسی شود تصریح کرد: جلسات کمیسیون‌های شورای شهر در دو نوبت صبح و عصر هر روز برگزار شده و با حضور مدیران شهرداری و معاونین شهردار جزئیات طرح‌ها بررسی می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 97 رقمی بالغ بر 26 هزار میلیارد تومان شامل اوراق مشارکت و فاینانس قطار شهری است افزود: اعضای شورای شهر تمام عزم خود را به کار گرفته‌اند تا در فرصت قانونی روند بررسی بودجه را با در نظر گرفتن شرایط و اقتضائات شهر قم و در راستای تحقق هدف رشد و توسعه بیش از پیش این شهر به اتمام رسانده و آن را ابلاغ کنند.

وی از صرف روزانه بیش از 10 ساعت زمان در کمیسیون‌های شورای شهر برای بررسی بودجه اذعان کرد: همانطور که شهردار قم در زمان تحویل بودجه پیشنهادی اعلام کرد، بودجه سال 97 شهرداری دومین برش برنامه پنج ساله شهرداری قم 1400 است که به صورت راهبردی و عملیاتی بسته شده است.

مسگری با اشاره به راهبردها و رویکردهای اعضای شورای شهر در بررسی بودجه سال 97 تصریح کرد: توجه به مناطق محروم، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه حمل و نقل و رفع گره‌های ترافیکی شهر از جمله مهم‌ترین رویکردهایی است که در روند بررسی بودجه اعضا بر آنها تاکید دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcep78p.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما