يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 60038
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی استان قم:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیاری از توطئه‌های دشمن را از بین می‌برد

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی استان قم گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیاری از توطئه‌های دشمن را از بین می‌برد و دولت با پشتیبانی مردم می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیاری از توطئه‌های دشمن را از بین می‌برد
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیاری از توطئه‌های دشمن را از بین می‌برد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد آتش بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی استان قم  با اشاره به دشمنی دنیای استکبار با ایران اظهار کرد: ملت ما در جبهه‌های مختلف به خصوص جبهه فرهنگی درگیر جنگ با استکبار است، چون استکبار جهانی به هدف خودش نمی‌رسد، فشارهای خودش را زیاد می‌کند و در این راستا شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: امروز یک جنگنده اف 16 توسط پدافند ارتش سوریه سرنگون شد، سقوط این جنگنده در تغییر توازن نظامی در منطقه تاثیر زیادی دارد و اسرائیل از این به بعد برتری هوایی را در منطقه نخواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی استان قم افزود: همه  مردم با هر سلیقه ای و هر اعتقادی باید در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند، فردا یک روز تماشایی خواهد بود و اگر کشورمان از این پیچ تاریخی به درستی عبور کند، می‌تواند آینده خود را به درستی تضمین کند.

آتش زر با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: حضور مردم در این مناسبت بسیاری از توطئه‌های دشمن را از بین می‌برد و دولت با پشتیبانی مردم می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

وی ادامه داد: شهرهای اقماری استان قم مشکلات زیادی را در زمینه امکانات درمانی دارند که ضروری است نسبت به حل این مشکلات توجه لازم صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی استان قم افزود: اعضای این شورا به لحاظ تحصیلات و تجربه در سطح بالایی قرار دارند، یکی از اعضای شورای اسلامی استان قم، نایب رئیس شورای عالی استان ها است و او موفقیت زیادی در این شورا داشته است.

آتش زر با اشاره به مشکلات شهرهای اقماری استان قم اظهار کرد: مردم خانه‌های تخریبی در این شهرها دارند که دارای سند شش دانگ نیست، به همین دلیل مردم برای گرفتن پروانه ساخت مشکل دارند، چون شهرداری از مردم مطالبه سند شش دانگ می کند در حالی که سندی که در اختیار مردم نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی ادارات مسؤول و رعایت مسائل قانونی به دنبال حل مشکلات مردم شهرهای اقماری هستیم و این مساله در شورای استان قم در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7z93.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما