يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 60048
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی:

مردم با حضور خود مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان زدند

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: امروز ملت ایران با راهپیمایی با شکوه خود مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان جهانی زدند و اثبات کردند که همچنان پای آرمان‌های امام خمینی(ره) ایستاده و با عزم راسخ تحقق اهداف ایشان را دنبال می‌کنند.
مردم با حضور خود مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان زدند
مردم با حضور خود مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان زدند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در تهران در گفت‌و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه مردم ایران همیشه به صورت پرشور در صحنه حضور دارند، اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرموده‌ بودند امسال یک 22 بهمن متفاوت را نسبت به سال‌های گذشته شاهد بودیم.
وی با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در صحنه پیام‌های مشخصی را برای دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی دارد، اضافه کرد: امروز ملت ایران با راهپیمایی با شکوه خود مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان جهانی زدند و اثبات کردند که همچنان پای آرمان‌های امام خمینی(ره) ایستاده و با عزم راسخ تحقق اهداف ایشان را دنبال می‌کنند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: هر چند مردم با وجود مشکلات مختلف اقتصادی همچنان برای حمایت از نظام اسلامی در صف نخست قرار دارند اما مسؤولان نیز باید تلاش کند تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف کشور، مشکلات را نیز رفع کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6vn-.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما