کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدردانی شهردار قم از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

روابط عمومی شهرداری قم , 23 بهمن 1396 ساعت 8:30

دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی از حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.


به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مردم در راهپیمایی جشن انقلاب را پرشور و دشمن شکن خواند و از حرکت یکپارچه و انقلابی مردم تقدیر کرد.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:
 
انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون در آستانه 40 سالگی، به درختی تنومند بر پایه اسلام و مردم تبدیل شده و همواره مبانی اسلامی و حضور مردم بوده که این درخت تنومند را آبیاری کرده است.

مردم پایه و اساس جمهوری اسلامی هستند و همین مردم بودند که در صحنه‌های مختلف مبارزاتی قبل انقلاب و دفاع مقدس پس از انقلاب با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کرده و به درختی تنومند تبدیل کردند. پایه‌گذار این انقلاب الهی و اسلامی مردم بودند و رهبری امام خمینی(ره) و پس از ایشان، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله) همواره جایگاه مستقل و مقتدر این نظام را بر پایه مردم روز به روز تقویت کرد تا جایی که امروز انقلاب اسلامی الهام بخش بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای جهان است.

نقش مردم در حیات جامعه اسلامی به حدی است که اگر پشتیبانی آنها نباشد قطعا ادامه این حرکت الهی میسر نخواهد بود و در قریب به 40 سال پس از این انقلاب شکوهمند هر روز حضور و حمایت مردم از آن بیشتر شده و شاهد تقویت نهال انقلاب و تبدیل آن به درختی تنومند بوده‌ایم.
دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به این شجره طیبه بوده و این حضور دشمن‌شکن و پرشور مردم در برهه‌های حساس از جمله 22 بهمن‌ماه به عنوان جشن انقلاب توطئه‌های فتنه‌انگیزان خارجی و ایادی آنها در داخل کشور را خنثی کرده است.

در 22 بهمن سی و نهمین جشن انقلاب نیز شاهد حضوری چشم‌گیر، پرشور و انقلابی از مردم ایران اسلامی، به خصوص مردم ولایی و بصیر قم مقدس، خاستگاه انقلاب و پایگاه جهان تشیع بودیم که نشان داد مردم همچنان به عنوان پایه‌گذار نظام اسلامی، برخلاف یاوه‌گویی‌های دشمن دون‌صفت، یار، حامی و پشتیبان انقلاب هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و امام راحل(ره)، از حضور دشمن‌شکن، انقلابی و با بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به خصوص شهر مقدس قم تقدیر کرده و از خداوند متعال توفیق روزافزون نظام اسلامی و مردم ولایی و بصیر این خطه مقدس در سایه عنایات امام عصر(عج) و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله) را خواهانم.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 60066

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60066/قدردانی-شهردار-قم-حضور-حماسی-مردم-راهپیمایی-22-بهمن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir