دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 60079
منبع : خبرگزاری فارس
در درس خارج فقه مطرح شد

تقدیر آیت الله نوری همدانی از حضور حماسی ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید از حضور حماسی ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: مسؤولان وظیفه سنگینی در قبال وفاداری مردم دارند.
تقدیر از حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن/مسؤولان با خدمت پاسخ ملت را بدهند
تقدیر از حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن/مسؤولان با خدمت پاسخ ملت را بدهند
به گزارش قم نیوز آیت الله نوری همدانی صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم از حضور پرشور و کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و گفت: مردم ایران مردم وفادار و مومن هستند و باید قدر این مردم متعهد را دانست.

وی تاکید کرد: مسؤولان محترم ما چه وظیفه سنگینی در مقابل این وفاداری مردم دارند، با توجه به همه مشکلات ولی دست از نظام و انقلاب و رهبری برنمی‌دارند.

آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: این مردم پیامشان این بود که ما این نظام را حفظ کرده و بر عهد خود با امام و شهدا پابرجا هستیم.  حضور جوانان و نوجوانان نشان دهنده این بود که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز عظمت این انقلاب و نظام ولایی را درک کردند.

وی بیان کرد: مسؤولان تمام همت خود را برای خدمت به کار گیرند و حقایق معیشت و وضعیت اقتصادی مردم را درک کنند و به فکر خدمت باشند. باید قدر این جوانان دانسته شود و زمینه اشتغال و ازدواج آنان فراهم شود و ان‌شاءالله همه اینها با وحدت و همدلی در حول محور رهبری قابل حل است.

استاد حوزه علمیه قم پیام دوم این حضور حماسی را خطاب به دشمن دانست و تاکید کرد: دشمن بداند مردم در نگهداری این نظام و انقلاب مقاوم‌تر شده و اجازه دخالت به هیچ کشوری را نخواهند داد و دشمنان این ملت بهتر است دست از این دشمنی بردارند و تغییر روش دهند و این ملت بزرگ و انقلابی را بهتر بشناسند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcb9gb0.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما