دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 60098
منبع : خبرگزاری فارس
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

راهپیمایی حماسه آفرین 22 بهمن نهیبی طوفانی بر پیکره استکبار جهانی بود

قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از حماسه‌آفرینی بزرگ ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر کرد.
راهپیمایی حماسه آفرین 22 بهمن نهیبی طوفانی بر پیکره استکبار جهانی بود
راهپیمایی حماسه آفرین 22 بهمن نهیبی طوفانی بر پیکره استکبار جهانی بود
به گزارش قم نیوز در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: راهپیمایی پرشور و حماسه‌آفرین مردم مؤمن و انقلابی ایران در یوم‌ الله 22 بهمن ضربه‌ای سهمگین و دشمن‌شکن بود که نهیبی طوفانی بر پیکره استکبار جهانی زد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: بصیرت و عمق معرفت مردم، تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را در بی‌رونق کردن راهپیمایی 22 بهمن ناکام گذاشت و حیات طیبه انقلاب اسلامی را شاداب‌تر و پویا‌تر از همیشه در چشم جهانیان جلوه گر ساخت.

در این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و تشکر از آحاد ملت ایران اعلام می‌دارد؛ حمایت هوشمندانه و پر ابهت مردم از نظام اسلامی، حرکت کشور به سوی اهداف و آرمانهایش را هموارتر و سریع‌تر خواهد کرد و جمهوری اسلامی به وجود این پایه‌های اقتدار، همراهی و همدلی، بر خود می‌بالد.

در این اطلاعیه یادآور شده است: خدمت به مردم به‌خصوص اقشار ضعیف جامعه، مبارزه با فساد و دفاع فداکارانه از انقلاب و ارزش‌های دینی در صدر مطالبات ملت از کارگزاران نظام است و این مهم، باید قاطعانه و مجدانه پیگیری و محقق شود. امید است بیش از پیش قدردان اسلام، انقلاب و مردم بوده و لحظه‌ای از حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی غافل نگردیم و با همه وجود از کیان نظام صیانت کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4xqe.2bqxo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما