کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله نوری همدانی:

مسئولان قدردان مردم باشند/ لزوم حل مشکلات اشتغال و ازدواج

خبرگزاری مهر , 23 بهمن 1396 ساعت 15:30

یکی از مراجع تقلید شیعیان با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و به فکر خدمت و حل مشکلات آنها باشند.


به گزارش قم نیوز آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر دوشنبه در ابتدای درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از این حضور کم نظیر قدردانی کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید قدر این تعهد مردم را دانست، افزود: مردم ما وفادار و مومن هستند و با توجه به مشکلات باز هم دست از نظام و انقلاب برنمی‌دارند و مسئولان نسبت به این وفا و تعهد وظیفه سنگینی دارند.

این استاد سطوح عالی حوزه در ادامه به حضور پرشور جوانان در راهپیمایی هم اشاره کرد و افزود: این حضور نشان داد که نسل‌های سوم و چهارم هم عظمت نظام را درک کرده‌اند و مردم هم نشان دادند که حافظ نظام هستند و بر عهدی که با امام و شهدا بسته‌اند پابرجا هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم را درک کرد، ادامه داد: مسئولان باید به فکر خدمت به مردم باشند و زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم کنند.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: دشمنان هم باید با نگاه به این حضور مردم بدانند که نظام و انقلاب ما مقاوم در برابر آنها ایستاده و اجازه هیچ‌گونه دخالتی را به کشوری نمی‌دهد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 60103

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60103/مسئولان-قدردان-مردم-باشند-لزوم-حل-مشکلات-اشتغال-ازدواج

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir