کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور ۳۰۰ راوی؛

همایش آموزشی روایتگری جبهه مقاومت در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر , 24 بهمن 1396 ساعت 3:00

دبیر شبکه ملی وارسون گفت: همایش آموزشی روایتگری جبهه مقاومت با حضور ۳۰۰ راوی در مجتمع فرهنگی عمار در قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسین جوشقانیان در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که بعد از ظهر دوشنبه در محل ساختمان ضابط برگزار شد، اظهار داشت: همایش آموزشی روایتگری جبهه مقاومت با حضور ۳۰۰ راوی روحانی، غیرروحانی و پاسدار در قم برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این همایش چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

دبیر همایش آموزشی روایتگری جبهه مقاومت عنوان کرد: ارتقا و توانمندسازی راویان دفاع مقدس و تجهیز آنان به بیان روایت جبهه مقاومت اهداف مهم برگزاری این همایش آموزشی می‌باشد.

وی ابراز داشت: بررسی و تحلیل ابعاد مختلف جبهه مقاومت از اهداف دیگر این همایش است.

حجت الاسلام جوشقانیان تصریح کرد: میزبان این همایش شبکه ملی وارسون و مجری و کار اصلی برگزاری این همایش آموزشی بر عهده موسسه روایت سیره شهدا می‌باشد. موسسه‌ای که در تربیت راوی مبلغ روحانی بی‌نظیر است و برای رأی جبهه مقاومت از سراسر کشور درخواست‌های بسیاری دارد.

وی عنوان کرد: شبهات بسیاری در فضای مجازی در خصوص جبهه مقاومت و لزوم حضور در این جبهه‌ها در میان مردم وجود دارد که تربیت افرادی برای پاسخگویی به این شبهات از الزامات جامعه امروز است.

عضو هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا بیان کرد: احتمالاً در همایش افراد شاخص کشوری حضور و سخنرانی خواهند داشت که اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام جوشقانیان افزود: تاکنون دوره روایتگری خاصی برای جبهه مقاومت از سوی موسسه روایت سیره شهدا نداشتیم و این همایش آغازی برای توانمندسازی راویان دفاع مقدس در عرصه روایت جبهه مقاومت است.

دبیر شبکه ملی وارسون اظهار کرد: بیش از ۱۶ روحانی تاکنون حضور میدانی در نبرد و فضای روایتگری جبهه مقاومت از سوی موسسه روایت سیره شهدا داشته‌اند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 60118

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60118/همایش-آموزشی-روایتگری-جبهه-مقاومت-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir