کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد

وزش باد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت در قم

خبرگزاری فارس , 24 بهمن 1396 ساعت 4:00

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز جهت وزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان ابری، در برخی از ساعات بارش پراکنده بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید است، امروز حداقل و حداکثر دمای قم 4 درجه و 14 درجه است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان  ابری، در برخی از ساعات بارش پراکنده و  وزش باد و در ارتفاعات بارش برف است، فردا حداقل و حداکثر دمای قم 4 درجه و 14 درجه است و جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی روند تغییرات دمایی استان قم در روزهای آینده را افزایشی دانست و تصریح کرد: در روز چهارشنبه آب و هوای استان قم نیمه ابری، به تدریج کاهش ابر و وزش باد نسبتا شدید است، حداقل و حداکثر دمای استان در آن روز 4 درجه و 17 درجه خواهد بود، جهت وزش باد در قم در روز چهارشنبه شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 4 درجه و 16 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب شهر قم با 4 درجه و منطقه فدک با 16 درجه بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 60119

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60119/وزش-باد-سرعت-55-کیلومتر-ساعت-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir