سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 60125
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 97 كيلوگرم تيم ملي بزرگسالان

كشتي‌گير قم مسافر مسابقات بين‌المللي 2018 اوكراين شد

قم نيوز : كشتي‌گير ملي‌پوش استان قم از سوي كادر فني تيم ملي بزرگسالان ايران براي اعزام به رقابت‌هاي بين‌المللي 2018 اوكراين انتخاب شد.
كشتي‌گير قم مسافر مسابقات بين‌المللي 2018 اوكراين شد
كشتي‌گير قم مسافر مسابقات بين‌المللي 2018 اوكراين شد
به گزارش قم نیوز علی‌اکبر حیدری که در وزن 97 کیلوگرم رشته فرنگی کشتی‌ می‌گیرد و در چند سال اخیر اکثر میادین داخلی و بین‌المللی جزو چهره‌های شاخص کشتی قم بوده اکنون از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران برای اعزام به یک تورنمنت بین‌المللی معتبر انتخاب شده است.

در حالی که فدراسیون کشتی برای اعزام تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران به رقابت‌های بین‌المللی یادواره کشتی‌گیران و مربیان اوکراین برنامه‌ریزی کرده است، علی‌اکبر حیدری به عنوان تنها ملی‌پوش کشتی قم در ترکیب تیم فرنگی راهی این رقابت‌ها می‌شود.

این در شرایطی است که مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام کشتی‌گیران و مربیان اوکراین روزهای چهارم تا ششم اسفند ماه در شهر کی‌یف این کشور برگزار می‌شود و تیم ملی کشتی فرنگی ایران در اوزان 55، 60، 67، 72، 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

در وزن 55 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی رامین باستانی، وزن 60 کیلوگرم میثم دل‌خانی، وزن 67 کیلوگرم حسین اسدی، وزن 72 کیلوگرم فرشاد بلفکه و مجید خلیلی، وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام و برومند اصلان، وزن 87 کیلوگرم حسین نوری و سامان عزیزی، وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری و در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی به سرمربیگری علی اشکانی ملی‌پوش اسبق کشتی ایران راهی این رقابت‌ها می‌شوند.

این در حالی است که جمشید خیرآبادی سرمربی تیم ملی امید به همراه بهرام حسین‌زاده و یک مربی به معرفی هیأت کشتی استان البرز در کادر فنی تیم ملی حضور دارند و مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی امید و بزرگسالان ایران یعنی احد پازاج نیز این تیم را همراهی می‌کند.

همچنین داور اعزامی ایران به این رقابت‌ها ابوالفضل سبزعلی است، پزشک تیم تورج ملک‌محمدی و مربی کشتی‌گیران مدال‌آور یعنی فرزاد ایمان‌علی‌زاده و ارسلان پیروز به سرپرستی هادی حبیبی در این دوره از رقابت‌ها به نمایندگی از کشورمان حضور می‌یابند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdkf09.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما