کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کرسی ترویجی «سیر مقتل‌نگاری تا پایان قرن سوم» در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

خبرگزاری حوزه نیوز , 24 بهمن 1396 ساعت 13:46

کرسی ترویجی «سیر مقتل‌نگاری تا پایان قرن سوم» از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) و با همکاری شواری عالی انقلاب فرهنگی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز خانم ریحانه حقانی عنوان کرد: هشتمین کرسی ترویجی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با عنوان «سیر مقتل‌نگاری تا پایان قرن سوم» از سوی معاونت پژوهش و با همکاری شواری عالی انقلاب فرهنگی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: هدف از برگزاری این کرسی، تشویق نخبگان حوزه و دانشگاه به ارائه نظریات پژوهشی و ایجاد امکان ارائه نظریات و نقادی علمی و منصفانه است.

حقانی بیان داشت: حجت الاسلام حسین حسینیان مقدم دانشیار و عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه دهنده این کرسی حضور دارد و حجت الاسلام مصطفی صادقی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مدیر گروه پژوهشکده تاریخ سیره اهل بیت(علیهم‌السلام) ناقد این جلسه است.

وی اضافه کرد: سرکارخانم «هاجر رضایت» استاد و پژوهشگر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)  دبیری علمی این کرسی را به عهده دارد.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: این کرسی ترویجی روز چهارشنبه، ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن نشست‌های علمی پژوهشی طبقه سوم پژوهشگاه حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/ 138
 


کد مطلب: 60144

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60144/کرسی-ترویجی-سیر-مقتل-نگاری-پایان-قرن-سوم-جامعه-الزهرا-س-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir