سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 60154
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر جمعیت همبستگی با ملت بحرین:

سوء رفتار رژیم آل خلیفه با مردم بحرین بدون پاسخ نمی‌ماند

قم نيوز : دبیر جمعیت همبستگی با ملت بحرین گفت: به رژیم آل خلیفه هشدار می‌دهم که سوء رفتار با مردم بحرین بدون پاسخ نخواهند ماند.
سوء رفتار رژیم آل خلیفه با مردم بحرین بدون پاسخ نمی‌ماند
سوء رفتار رژیم آل خلیفه با مردم بحرین بدون پاسخ نمی‌ماند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علاء الدین عصر امروز در نشست تخصصی بررسی حقوقی اعدام‌های اخیر در بحرین که در خبرگزاری حوزه برگزار شد با اشاره به حمایت طلاب از مردم بحرین اظهار کرد: حوزه علمیه قم قلب تپنده جهان تشیع است و طلاب این حوزه از مردم بحرین حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رژیم آل خلیفه بداند سوء رفتار با مردم بحرین بدون پاسخ نخواهند ماند ادامه داد: نسبت به ظلم علیه شیعیان بحرین دغدغه داریم و در نشست‌هایی به بررسی این مساله می پردازیم. وظیفه دینی طلاب حوزه علمیه است که با برادران و خواهران شیعه خود در بحرین همدردی کنند.

دبیر جمعیت همبستگی با ملت بحرین با اشاره به نقض حقوق بشر در بحرین اظهار کرد: بسیاری از خواص کشورمان حتی اطلاعی از فاجعه ای که در بحرین رخ می‌دهد ندارند. یا به این فاجعه توجه نمی‌شود یا اینکه انعکاس درستی در رسانه ها پیدا نمی‌کند.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر شاهد موج بی سابقه صدور احکام اعدام در بحرین بودیم، همچنین تعدادی زیادی از شهروندان بحرینی سلب تابعیت شدند، به همین دلیل جمعیت همبستگی با ملت بحرین در ایران تشکیل شد.

علاءالدین در پایان خاطرنشان کرد: روز 14 فوریه نقطه عطف انقلاب مردم بحرین است، برگزاری جلسه ای در آستانه این روز در قم نشان از این دارد که جامعه دینی و شیعی ایران به خصوص طلاب حوزه علمیه قم نسبت به اتفاقات بحرین بی تفاوت نیستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjydv.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما