چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 60178
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع):

عزت نیروهای نظامی به دلیل عدم مذاکره با آمریکاست

قم نيوز : عضو هیئت علمی دانشکده پیامبر اعظم(ص) دانشگاه امام حسین(ع) گفت: عزت امروزه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به دلیل عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و عدم مذاکره با آمریکا است.
عزت نیروهای نظامی به دلیل عدم مذاکره با آمریکاست
عزت نیروهای نظامی به دلیل عدم مذاکره با آمریکاست
به گزارش قم نیوز علی فیروزکوهی صبح امروز در همایش روایتگری جبهه مقاومت که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی آموزشی عمار برگزار شد، با اشاره به اینکه اندیشمندان معتقد هستند که چهار ضلع دانش، جغرافیا، سیاست و قدرت می‌تواند حکومت را تشکیل دهد، اظهار کرد: تمام حکومت‌ها به دسته‌های ریز قدرت‌ها، قدرت منطقه‌ای و ابرقدرت‌ها تقسیم می‌شوند.

وی با بیان اینکه از دو نامه مقام معظم رهبری به سرداران مدافعان حرم باید رونمایی شود، عنوان کرد: در سال‌های نخستین جنگ در سوریه برخی مشکلات پیش آمده بود که مقام معظم رهبری در نامه‌ای فرمودند اگر بیمار نسبت به بیماری خود آگاهی نداشته باشد چیزی از وظایف طبیب کم نمی‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه قلمرو گستری برای نیروهای جمهوری اسلامی در حال رخ دادن است و آمریکا و اسرائیل این موضوع را درک کرده‌اند، مطرح کرد: عزت امروزه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به دلیل عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و عدم مذاکره با آمریکا است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcbw8b0.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما