چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 60179
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 24 و 25 اسفند ماه

قم ميزبان پيكارهاي بين‌المللي 2018 كشتي جام يادگار امام (ره) شد

قم نيوز : فدراسيون كشتي ميزباني برگزاري مسابقات بين‌المللي كشتي فرنگي 2018 جام يادگار امام (ره) را به هیأت كشتي استان قم سپرد.
قم ميزبان پيكارهاي بين‌المللي 2018 كشتي جام يادگار امام (ره) شد
قم ميزبان پيكارهاي بين‌المللي 2018 كشتي جام يادگار امام (ره) شد
به گزارش قم نیوز اداره کل ورزش و جوانان و هیأت کشتی استان قم که در دو دهه اخیر بارها میزبانی مسابقات مهم و معتبر کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام (ره) را تجربه کرده‌اند، در سال 2018 نیز این رقابت‌ها را با حضور کشتی‌گیران داخلی و خارجی میزبانی می‌کنند.

فدراسیون کشتی امروز میزبان و زمان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی 2018 کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) را اعلام کرد و شهرهای اراک و قم را به ترتیب به عنوان میزبان پیکارهای رشته آزاد و مسابقات رشته فرنگی معرفی کرد، رقابت‌هایی که در رده سنی نوجوانان به انجام می‌رسد.

بر این اساس مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) روزهای 17 و 18 اسفند ماه به میزبانی هیأت کشتی استان مرکزی در شهر اراک به انجام می‌رسد و آزادکاران نوجوان ایرانی در جدال با حریفان خود برای کسب عناوین برتر به مدت دو روز به رقابت می‌پردازند.

همچنین فدراسیون کشتی برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیأت کشتی استان قم را برای روزهای 24 و 25 اسفند ماه برنامه‌ریزی کرده است و مدعیان حاضر در این جام در فاصله یک هفته به پایان سال 1396 در قم به روی تشک می‌روند.

در شرایطی که در دهه 1380 رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در رده سنی بزرگسالان و به صورت انفرادی به انجام می‌رسید اما در دهه 1390 این جام در رده سنی نوجوانان و به شکل تیم به تیم برگزار می‌شود، اتفاقی که امسال نیز برای چهارمین دوره متوالی رخ خواهد داد.

تیم‌ها و کشتی‌گیران شرکت کننده در مسابقات سال 2018 کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام (ره) در تلاش برای کسب مقام‌های برتر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به رقابت خواهند پرداخت، سالنی که برای این رقابت‌ها مورد بازسازی و تجهیز قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccosqe.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما