چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : 60183
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تبیین راه شهدا راهگشایی برای حل مشکلات فرهنگی است

قم نيوز : جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ارائه آثار شهدا همراه با رأفت اسلامی سبب اثرگذاری بیشتر می‌شود، گفت: ارائه آثار شهدا می‌تواند راهگشای جوانان کشور از مشکلات فرهنگی باشد.
تبیین راه شهدا راهگشایی برای حل مشکلات فرهنگی است
تبیین راه شهدا راهگشایی برای حل مشکلات فرهنگی است
به گزراش قم نیوز علی فضلی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: توجه به آرمان‌ها، فداکاری و آرمان خواهی شهدا زمینه ساز شناخت بهتر مسیر راه و جهت برای مردم و به ویژه جوانان است.

وی با بیان اینکه ارائه آثار شهدا همراه با رأفت اسلامی سبب اثرگذاری بیشتر می‌شود، ابراز کرد: ارائه آثار شهدا به واسطه ترس از خداوند و اطاعت محض از امام زمان(عج) و امام راحل(ره) می‌تواند راهگشای جوانان کشور از مشکلات فرهنگی باشد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دفاع مقدس برگرفته از قیام عاشورا و بیمه کننده نسل‌های آینده است و دفاع مقدس تنها قطعه‌ای پس از انقلاب بوده که خداوند و قرآن در آن موج می زند.

وی با تأکید بر اینکه شهدا می‌توانند هموار کننده در مسیر قرار گرفتن مردم و به ویژه جوانان شود، تصریح کرد: اگر بتوانیم در به مسیر آوردن جوانی در راه خدا موفقیت کسب کنیم، یعنی کار خود را به خوبی انجام داده‌ایم.

فضلی زنده نگه داشتن یاد شهدا را ظرفیتی برای کشور دانست و گفت: همان گونه شهدا در مسیر الی الله قرار گرفته، برای دیگران هم می‌توانند به همین گونه باشند و زنده نگه داشتن یاد شهدا به اشکال مختلف دارای ظرفیتی است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdchxzn-.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما