چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 60186
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله نوري همداني:

مسؤولان از حاشيه‌سازي‌ها پرهيز كنند/حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن رای به نظام اسلامی است

قم نيوز : يكي از مراجع تقليد گفت: مسؤولان از حاشيه‌سازي‌ها پرهيز كنند و به جاي اين مسائل رسيدگي به اقتصاد، معيشت و ركود را در دستور كار داشته باشند.
مسؤولان از حاشيه‌سازي‌ها پرهيز كنند/حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن رای به نظام اسلامی است
مسؤولان از حاشيه‌سازي‌ها پرهيز كنند/حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن رای به نظام اسلامی است
به گزارش  قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد اظهار کرد: حوزه باید در زمینه مسائل جامعه و منکرات آگاه و بیدار باشد و نسبت به آنها اقدام مناسب انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در روز 22 بهمن با وحدت و یکپارچگی در میدان حاضر شدند و نظام ولایی را پیگیری کردند و حضور ملت در این حرکت دشمن را مأیوس کرد.

این مرجع تقلید به طرح مسئله رفراندوم اشاره کرد و افزود: رفراندوم برای نظام اسلامی برگزار شده و مردم به آن رأی دادند البته حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشاندهنده همان آرای مردم به نظام است.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند ادامه داد: بهتر است قانون اساسی در زمینه زمان برگزاری رفراندوم را مطالعه کنند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت و تأثیر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: عزت و وحدت مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمایان شد در چنین شرایطی نباید به این حاشیه‌سازی‌ها پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان از حاشیه‌سازی‌ها پرهیز کنند و به جای این مسائل رسیدگی به اقتصاد، معیشت و رکود را در دستور کار داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: با بیان چنین مسائلی این تصور ایجاد می‌‌شود که نسبت به مشکلات مردم بی‌اطلاع هستند و سختی معیشت مردم را مشاهده نمی‌کنند. باید به آنها بیان کرد که وضعیت بانک‌ها را اصلاح کنید تا اقتصاد کشور ساماندهی شود.

وی یادآور شد: در زمینه حل مشکل بیکاری و گرانی صداقت داشته باشید و اگر نمی‌توانید این مشکلات را برطرف کنید حاشیه‌سازی نکنید بلکه صادق باشید.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: نباید درباره سخنان و توصیه‌های ایشان در زمینه اقتصاد مقاومتی گزینشی عمل کرد .

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcai6ni.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما