چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : 60194
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم:

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین یک رویداد بزرگ فرهنگی است

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین یک رویداد بزرگ فرهنگی است و امیدواریم که این نمایشگاه در تقویم نمایشگاه‌‌های بین‌المللی کشور‌های اسلامی ثبت شود و هرساله شاهد برگزاری این نمایشگاه باشیم.
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین یک رویداد بزرگ فرهنگی است
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین یک رویداد بزرگ فرهنگی است
به گزارش قم نيوز سیدموسی حسینی کاشانی چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در مراسم اظهار کرد: برای برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم تلاش‌های بسیار زیادی شده است و بدون تردید اگر همکاری و همدلی مسؤولان استان نبود، شاهد برپایی این نمایشگاه نبودیم.
وی افزود: همکاری بسیار خوبی با تعاونی ناشران و اداره‌کل ارشاد استان قم انجام شد و امروز شاهد هستیم که نمایشگاه در مصلا برپا شده است و افتتاح می‌شود و به همین دلیل نیز نماز جمعه در دو هفته آتی در حرم مطهر برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: از حمایت‌ها و پیگیری‌های بسیار زیاد استاندار، شهردار و همه نهاد‌ها و افرادی که در برگزاری این نمایشگاه همکاری و کمک کردند، تشکر می‌کنم و امیدواریم که نمایشگاه به صورت مطلوب برگزار شود.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین یک رویداد بزرگ فرهنگی است و امیدواریم که این نمایشگاه در تقویم نمایشگاه‌‌های بین‌المللی کشور‌های اسلامی ثبت شود و هرساله شاهد برگزاری این نمایشگاه باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxvem.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما