جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 60243
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مسؤول انتشارات قصر کتاب:

داستان‌های کهن ایرانی "قصه‌های شیرین شب" شد

قم نيوز : مدیر مسؤول انتشارات قصرکتاب گفت: از جمله کتب پرطرفدار انتشارات می‌توان به «قصه‌های شیرین شب» که شامل ۲۸ داستان کهن ایرانی بوده و در ۴ جلد به چاپ رسیده‌ است، اشاره کرد.
داستان‌های کهن ایرانی "قصه‌های شیرین شب" شد
داستان‌های کهن ایرانی "قصه‌های شیرین شب" شد
به گزارش قم نيوز سید عطاءالله طباطبایی با اشاره به اینکه انتشارات قصر کتاب فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده ‌است، اظهار کرد: تاکنون ۱۴۰ عنوان کتاب توسط این انتشارات به چاپ رسیده‌است.

وی با بیان اینکه چاپ کتاب به شیوه‌های خشتی، مقوایی و سخت جلد انجام می‌گیرد، افزود: سالانه حدود ۱۲۵ هزار نسخه کتاب در قالب ۲۵ عنوان به صورت خشتی، ۱۶ هزار نسخه کتاب در قالب مقوایی و ۸ عنوان به صورت سخت‌جلد به چاپ می‌رسد.

مدیر مسؤول انتشارات قصر کتاب با تاکید براینکه وایت‌بردها فروش خوبی نسبت به سایر محصولات انتشارات دارد، گفت: حدود ده هزار نسخه وایت‌برد نیز به‌صورت سالانه تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌های آموزش الفبا، رنگ‌آمیزی، فلش‌کارت‌های آموزشی و کتاب‌های سخت جلد مخصوص کودکان خردسال از جمله محصولات پرفروش به‌شمار می‌روند.

طباطبایی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر یک میلیون نسخه کتاب توسط انتشارات قصر کتاب به چاپ رسیده‌ است، اظهار کرد: سالانه ۵ تا ۸ عنوان کتاب جدید تولید می‌شود که در این تولیدات اخیر اقتضائات سنی خردسالان بیشتر در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه محصولات جانبی چون تولید پازل نیز در دستور کار انتشارات قرار دارد، گفت: از جمله کتب پرطرفدار می‌توان به «قصه‌های شیرین شب» که شامل ۲۸ داستان کهن ایرانی بوده و در ۴ جلد به چاپ رسیده‌ است، اشاره کرد.

مدیر مسؤول انتشارات قصرکتاب با اشاره به اینکه تولید کتب براساس میزان فروش، ارزیابی و بررسی انجام می‌شود، تصریح کرد: کتاب‌هایی که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند در چاپ‌های بعدی سهم بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه تولید محصولات صوتی و تصویری نیز در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: تاکنون یک عنوان محصول صوتی که شامل ۹۹ ترانه شاد کودکانه در قالب تولدت مبارک، لالایی و ترانه‌های آموزشی است، تولید شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بازاریابی برای فروش محصولات این انتشارات به‌صورت کشوری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این محصولات براساس نیاز بازار به کتاب فروشی‌های سراسر کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexw8p.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما