جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 60244
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم:

رویکرد بسیاری از مدیران در راستای توسعه گردشگری نیست

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با بیان اینکه گسترش صنعت گردشگری، اولویت اول قم در سند چشم انداز توسعه است گفت: در این مسیر باید همه دستگاه‌های اجرایی همراه باشند اما متاسفانه رویکرد بسیاری از مدیران دستگاه‌ها و نهادها به سمت و سوی گردشگری نیست.
رویکرد بسیاری از مدیران در راستای توسعه گردشگری نیست
رویکرد بسیاری از مدیران در راستای توسعه گردشگری نیست
به گزارش قم نيوز عیسی رضایی در جلسه مشترک با اتاق اصناف قم گفت: با توجه به مشکلات عدیده پیش آمده در تاسیات گردشگری استان قم، باید قانون خاص تاسیسات گردشگری در قم اجرایی شود چرا که این تاسیسات از قانون نظام صنفی پیروی نمی‌کنند.

وی افزود: طبق قانون و تعریفات صورت گرفته، 16 نوع تاسیسات گردشگری داریم که از صدور مجوز گرفته تا نظارت بر آنها تابع قوانین سازمان میراث فرهنگی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: طبق قانون تشخیص ایجاد و صدور مجوز انواع تأسیسات گردشگری و نیز بهره برداری از این تأسیسات منحصراً از وظایف و اختیارات سازمان میراث فرهنگی است.

وی گفت: پروانه بهره برداری صادر شده برای هر واحد تأسیسات گردشگری شامل تمام فعالیت‌های آن واحد است.

رضایی بیان کرد: گسترش صنعت گردشگری، اولویت اول قم در سند چشم انداز توسعه است. در این مسیر باید همه دستگاه‌های اجرایی همراه باشند اما متاسفانه رویکرد بسیاری از مدیران دستگاه‌ها و نهادها به سمت و سوی گردشگری نیست و چنین وفاقی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfj0dv.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما