شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 60248
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه وزیر ارتباطات با اعضای جامعه مدرسین مطرح شد

تاکید اعضای جامعه مدرسین بر جلوگیری از توهین به مقدسات در فضای مجازی

قم نيوز : اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار وزیر ارتباطات خواستار راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و تهیه زیرساخت‌های آن در اسرع وقت، عدم مسامحه با توهین به مقدسات در فضای مجازی و قرار دادن بودجه کافی برای شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان‌های داخلی شدند.
تاکید اعضای جامعه مدرسین بر جلوگیری از توهین به مقدسات در فضای مجازی
تاکید اعضای جامعه مدرسین بر جلوگیری از توهین به مقدسات در فضای مجازی
به گزارش قم نیوز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های وزارت خانه مطبوع خود از نظرات اعضای جامعه مدرسین بهره برد.

در ابتدای این جلسه که به ریاست آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار گردید، آذری جهرمی با اشاره به اینکه پایه فضای مجازی براساس فناوری است و این فناوری موجب تغییر فرهنگ خواهد شد و سبک زندگی را نیز مورد تاثیر خود قرار خواهد داد گفت: این تغبیرات چالش‌های زیادی ایجاد می‌کند از جمله چالش در حاکمیت است و غرب برنامه‌ریزی سنگینی در این زمینه انجام داده و همه ما نگران شبکه‌های اجتماعی آینده هستیم بنابراین باید به داشته‌های خود نگاه کنیم  و در این زمینه فکری اساسی باید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز افزود: کلید همه این مشکلات در خلاقیت ما است و این در حالی است که ما برای تمام دنیا حرف برای گفتن داریم و این می‌تواند یک فرصت باشد بنابراین ما به دنبال یک همدلی بیشتر هستیم و همکاری بسیار خوبی بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای فضای مجازی ایجاد کرده‌ایم.

در ادامه این جلسه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن بیان دغدغه‌هایی چون ورود دشمن به خانه‌ها از طریق فضای مجازی، تذکر جدی نسبت به مضرات فضای مجازی مطرح کرده و عنوان کردند در عین حال با اصل فضای مجازی کسی مخالف نیست بلکه با آثار زیان‌بار آن مخالفت وجود دارد.
راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و تهیه زیرساخت‌های آن در اسرع وقت، عدم مسامحه با توهین به مقدسات در فضای مجازی، قرار دادن بودجه کافی برای شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان‌های داخلی و... از دیگر مسائل مطرح شده از سوی اعضای جامعه مدرسین بود.

در پایان این جلسه وزیر ارتباطات ضمن تقدیر و تشکر از فرصت به‌وجود آمده برای دیدار و تبادل نظر با اعضای جامعه مدرسین توضیحاتی در مورد موضوعات مطرح شده ارائه کرد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjo8em.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما