شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 60250
منبع : خبرگزاری فارس
معاون پژوهش موسسه دارالعرفان:

پاسخگویی به شبهات رسالت اصلی موسسه دارالعرفان است

قم نيوز : معاون پژوهش موسسه دارالعرفان گفت: یکی از رسالت‌های مهم موسسه دارالعرفان پاسخگویی به شبهات است، اما ما تنها به پاسخگویی اکتفا نکردیم بلکه اطلاعات پراکنده را به صورت آماری تغییر دادیم.
پاسخگویی به شبهات رسالت اصلی موسسه دارالعرفان است
پاسخگویی به شبهات رسالت اصلی موسسه دارالعرفان است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی بطحایی جمعه شب در سلسله‌ نشست‌های این نمایشگاه ضمن عرض تسلیت به مناسب ایام شهادت حضرت فاطمه (س)‌ اظهار کرد: موسسه دارالعرفان ۲۰ سال است که راه‌اندازی شده و در ابتدا این موسسه تنها انتشارات بود و در گام بعد به موسسه فرهنگی تبدیل شد و امروز نیز یک موسسه علمی و تحقیقاتی شده است.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مهم موسسه دارالعرفان پاسخگویی به شبهات است، اما ما تنها به پاسخگویی اکتفا نکردیم بلکه اطلاعات پراکنده را به صورت آماری تغییر دادیم و مشخص کردیم که از هر موضوعی چه تعداد سوال برای ما ارسال شده است و به این وسیله یک آینده پژوهشی در حوزه شبهات دینی انجام شده است.

معاون پژوهش موسسه دارالعرفان با بیان اینکه موسسه دارالعرفان یک موسسه مخاطب محور است خاطرنشان کرد: ما در موسسه فقه متوجه شدیم که دشمنان سعی می‌کنند اسلام را سخت نشان دهند تا مردم از اسلام دور شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۵۰۰ هزار نامه الکترونیکی در مورد شبهات به موسسه دارالعرفان ارسال شده است و ما پاسخگوی تمام این سوالات خواهیم بود.

حجت‌الاسلام بطحایی عنوان کرد: بسیاری از جوانان به حوزه عرفان علاقه ویژه‌ای دارند و ما نیز به این حوزه توجه داریم تا از افراط‌‌هایی که وجود دارد جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccxiqe.2bqxp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما