شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 60252
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست شهرداری منطقه دو قم:

بیش از 120 واحد مسکونی به صورت مستقیم زیر دکل‌های انتقال برق است.

قم نيوز : سرپرست شهرداری منطقه دو گفت: حدود 168 هکتار بافت فرسوده مصوب در این منطقه وجود دارد که محدوده آن از ميدان توحيد خيابان سواران تا ميدان نبوت است.
بیش از 120 واحد مسکونی به صورت مستقیم زیر دکل‌های انتقال برق است.
بیش از 120 واحد مسکونی به صورت مستقیم زیر دکل‌های انتقال برق است.
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با اشاره به ویژگیهای جغرافیایی و جمعیتی این منطقه گفت: محدوده منطقه دو در حال حاضر قریب به هزار و 300 هکتار است که بیش از 7 هزار هکتار هم حریم آن محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعیت این منطقه بر اساس آمار رسمی 205 هزار نفر است افزود: البته مردمی که از شهرداری در این منطقه خدمات می‌گیرند بیش از این مقدار است؛ در این منطقه حدود 70 هزار واحد مسکونی می باشد که با توجه به تراکم جمعیتی در هکتار نسبت بالایی را نشان می‌دهد و این عدد نیز قریب به 150 نفر در هکتار است.
سرپرست شهرداری منطقه دو افزود: از لحاظ شغلی نیز مشاغل خدماتی در صدر مشاغل منطقه هستند و شهروندانی از مناطق مختلف کشور در این منطقه اسکان دارند.
رحیمی در خصوص بافت کالبدی منطقه دو گفت: بیشتر ساخت و سازهای این منطقه به صورت ویلایی است، حدود 168 هکتار بافت فرسوده مصوب در این منطقه وجود دارد که محدوده آن از میدان توحید خیابان سواران تا میدان نبوت است. علاوه بر این بافت، بخش دیگری از ساخت و سازها شامل بافت ناپایدار است که امکان قرار گرفتن در بافت فرسوده را داشتند تا از خدمات آن استفاده کنند.
وی محدوده‌هایی را به عنوان محدوده سکونتگاه‌های غیررسمی در منطقه ذکر کرد و افزود: محدوده این بافت از خیابان یادگار امام و سواران تا کمربندی امام علی(ع) است که این‌ اماکن محله‌های هدف و مورد نظر شهرداری هستند.
وی افزود: یکی دیگر از مسائلی که شهرداری در بافت کالبدی منطقه دارد قرار گرفتن بیش از 120 واحد مسکونی به صورت مستقیم زیر دکل‌های انتقال برق است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdceww8p.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما